Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ضیا هاشمی روز سه شنبه در جریان دیدار سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از ایرنا افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره)  به نام مبارک امام راحل مزین و حضور و فعالیت در این نهاد بسیار ارزشمند است. امام راحل پایه گذاری این نهاد را یک ضرورت برای سلامت جامعه می دانستند.

وی ادامه داد: مددجویان کمیته امداد امام (ره) شهروندانی شریفند که بخشی از هزینه زندگی آنان از طریق کمیته امداد تامین می شود و در این زمینه هرکسی بخواهد نقش آ فرینی کند، افتخار بزرگی برای او است و برای ایرنا به عنوان بخشی از رسانه ملی کشور، این خدمت بطور قطع، افتخاری بزرگ به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل ایرنا تصریح کرد: تعامل ایرنا با کمیته امداد همواره بسیار خوب بوده و امیدوارم دیدار امروز نقطه عطفی برای همکاری مطلوبتر و بیشتر باشد و ایرنا به سهم خود از هیچ کوششی در این مورد دریغ نخواهد کرد.

هاشمی ادامه داد: ایرنا از ظرفیت و توانمندی خبری بالایی برخوردار است و چنانچه داده ها و سوژه های مهم از  سوی کمیته امداد به این خبرگزاری ارائه شود اقدامات خوبی در زمینه خبری، متنی، تصویری و پژوهشی برای الگوسازی، ‌ امر به معروف و تشویق مردم برای کمک به مددجویان انجام خواهد شد.

مدیرعامل ایرنا به تاثیر ضعف های مالی و روحی در جامعه اشاره کرد و گفت: وقتی بخش نیازمند جامعه دچار ضعف و مشکل شود، کل جامعه به نوعی درگیر این مشکل شده و از آن آسیب خواهد دید.

هاشمی از اتفاقات اخیر در کشور به عنوان یک تلنگر و تذکر یاد کرد و افزود:‌ وجود برخی ضعف ها در کشور سبب سوءاستفاده برخی گروه ها شد تا به این بهانه به کلیت جامعه آسیب بزنند.

مدیرعامل ایرنا افزود: عدالت یک اصل اساسی و تبعیض، ضد عدالت است؛  احساس تبعیض هم سنگین است کما اینکه احساس عدالت هم مهم است و بخشی از مسئولیت تامین احساس عدالت بر عهده رسانه ها و بخش مهمتر مربوط به حوزه سیاستگذاری ها و برنامه های مدیریتی است.

هاشمی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بر ضرورت کار بیشتر برای تحقق عدالت تاکید کردند و کارنامه کشور در زمینه تحقق عدالت را نقد کردند و  نتایج حوادث اخیر و تلخی های آن نیز نشان داد در حوزه عدالت و رفع تبعیض در همه حوزه ها باید بیشتر کار کرد.

برچسب‌ها سید مرتضی بختیاری ایرنا کمیته امداد امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید مرتضی بختیاری ایرنا کمیته امداد امام خمینی ره سید مرتضی بختیاری ایرنا کمیته امداد امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۳۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فانی مغانی ظهر سه شنبه در مراسم پلاک کوبی درختان پسته که با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان خلیل آباد اظهار کرد: طرح شجره طیبه یک طرح ادامه دار است لذا در اجرای این پویش طرح ماندگار تعداد ۲۰۰ درخت فقط از یک روستا به این نهاد برای کمک رسانی به نیازمندان واگذار شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد افزود: به مرور دیگر روستاها هم در این امر خدا پسندانه مشارکت و همکاری خواهند داشت.

وی گفت: این پویش طرح ادامه دار است و در کلیه روستاهای شهرستان برنامه اطلاع رسانی این طرح انجام می‌شود.

به گفته فانی پرداخت زکات مستحبی از درختان پسته، انگور دام و یا کندوی زنبور عسل و… در شهرستان در حال اجرا است که روستا به روستا با حضور کارشناسان این نهاد صورت می‌گیرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اظهار کرد: در سال گذشته مردم این شهرستان بیش از ۵۵ میلیارد ۴۷۳ میلیون ریال در بحث پرداخت زکات جهت کمک به محرومان و نیازمندان کمک داشتند.

کد خبر 6099405

دیگر خبرها

  • واریز مستمری ۲۹ هزار خانوار کمیته امداد البرز
  • جشنواره امام رضا(ع) مسیر پر افتخاری را طی کرده است/ رویدادهای موثر و جریان ساز نقش مهمی در اعتلای مفاهیم انسانی و عدالت خواهانه اهل بیت(ع) دارند
  • آیین تکریم از مقام معلم در شهرستان دشتی برگزار شد
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه دچار مشکلات روانشناختی هستند
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست