Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار بندرگز گفت: ۳ پروژه زیرسازی و آسفالت روستایی با اعتبار ۶ میلیارد ریال در این شهرستان در حال انجام است.

حسین احمدی افزود : آسفالت بخشی از محدوده داخلی و راه دسترسی به جاده قدیم در روستای ول افرا و زیرسازی و آسفالت داخلی روستای سرطاق هر یک به طول یک‌هزار و ۲۰۰ متر، آسفالت ریزی جاده بندرگز - گز غربی به طول یک‌هزار و ۲۰۰ متر از جمله این طرح ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

**

نمایشگاه کتاب با موضوع عفاف و حجاب به مدت یک هفته در محل کتابخانه عمومی امام سجاد(ع) شهرستان آزادشهر دایر شد.

**

فرمانده انتظامی کلاله از دستگیری یک فروشنده قرص‌های مخدر و غیر مجاز با کشف ۵۳۰ قرص خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی ۱۲ متهم تحت تعقیب و ۵ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

**

استاندار گلستان با اشاره به پایان مرحله نخست پرداخت کمک‌های بلاعوض به سیل‌زدگان گفت: تاکنون یک هزار میلیارد ریال کمک بلاعوض به کشاورزان خسارت‌دیده این استان پرداخت شد.

**

با حمایت دفتر جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان کشور، کارگاه آموزشی "یک کتاب، یک نویسنده، یک قصه" زیر نظر عبدالرحمن اونق نویسنده گلستانی در کلاله برگزار شد.

**

به مناسبت روز جهانی معلولان، نمایش عروسکی ویژه توانخواهان مرکز توانبخشی با حمایت کانون پرورش فکری بندرترکمن و مشارکت ادارات بهزیستی و آموزش و پرورش برگزار شد.

**

منصور سلیمانی رییس سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان از رمز گشایی حدود ۱۱ هزار کارت سوخت از ابتدای آبان ماه تاکنون خبر داد و گفت: شهروندانی که به هر دلیل با مشکل رمز مواجهه هستند می توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی خودرو به نواحی چهارگانه (گرگان،گنبدکاووس،کردکوی و مینودشت) و ستاد شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان(گرگان، خیابان جمهوری) مراجعه و در کمترین زمان ممکن نسبت به حذف رمز کارت خود اقدام کنند.

**

حبیبه مزجی مربی ادبی کانون گلستان با مقاله‌ "بررسی رابطه استفاده از نرم افزارهای شبکه‌های اجتماعی با انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان و اثر میانجی سلامت روان در گروه سنی (د) کانون پرورش فکری شهرستان آزادشهر" بعنوان نفر سوم یازدهمین ویژه برنامه هفته پژوهش کشور انتخاب شد.

**

سارا اخوت معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از تعیین حریم ۱۵ بنای تاریخی و ثبتی شهرستان گمیشان خبر داد.

برچسب‌ها بندرگز گلستان راهسازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرگز گلستان راهسازی بندرگز گلستان راهسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم درباره اجرای طرح ترافیک جدید

به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به اینکه هنوز در ارتباط با طرح ترافیک جدید به جمع‌بندی نرسیده‌ایم به همین جهت طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد.

تسنیم در خبری نوشت: سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور؛ رئیس پلیس راهور تهران بزرگ امروز در حاشیه بهره‌برداری از تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن‌سازی کندرو شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی دو سال گذشته در محور آزادگان اقدامات خوبی در راستای ایمن‌سازی و تسهیل در رفت و آمد از سوی شهرداری تهران انجام شده است.

وی افزود: در همین زمینه در محور شرق به غرب آزادگان در محدوده منطقه ۱۶ با ایجاد کندرو باعث شد تا بار ترافیکی در این محدوده کاهش پیدا کند و شاهد روان‌سازی در مسیر تردد خودروها باشیم.

موسوی‌پور تصریح کرد در بستر آزادگان نیز آسفالت‌ریزی خوبی انجام شده به طوری که از اتوبان ساوه تا اتوبان شهید خرازی این آسفالت‌ریزی انجام شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های امروز گفت: یکی از اقدامات انجام شده در قالب بهره‌برداری پروژه‌های شهرداری تعریض و ایمن‌سازی کندرو شرقی آزادگان و بزرگراه شهید لشگری است که این اتفاق نیز تاثیر بسزایی در رفت و آمد خواهد داشت و بار ترافیکی این محدوده کاهش پیدا خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور در پاسخ به این پرسش که کدامیک از بزرگراه‌های پایتخت نیاز به آسفالت‌ریزی و مرمت دارند، گفت: بیشتر نیازها به بخش کمربندی شهر تهران بویژه بزرگراه شهید یاسینی، آزادگان و حتی بزرگراه بسیح مربوط می شود که اقدامات جهت آسفالت‌ریزی‌ انجام می‌شود.

وی درباره بازنگری طرح ترافیک پایتخت تصریح کرد: قطعا این اتفاق باید انجام شود اما تاکنون با پلیس در رابطه با بازنگری طرح ترافیک صحبتی نشده است و ما نیز به صورت پراکنده مواردی را شنیده‌ایم.

موسوی‌پور با تاکید بر اینکه بازنگری طرح ترافیک خوب است گفت: حتما باید بازنگری در محدوده کاهش آلودگی هوا و طرح آلودگی انجام شود.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا طرح ترافیک جدید امسال عملیاتی می‌شود، گفت: قطعا با توجه به اینکه کمیته‌ای در این خصوص با مدیریت شهری و پلیس تشکیل و طرح ترافیک بررسی شود، با توجه به این مسائل قطعا طرح ترافیک جدید و اجرای آن به امسال نخواهد رسید.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900094

دیگر خبرها

  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • خبر مهم درباره اجرای طرح ترافیک جدید
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد