Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان شهرکرد از کشف 5 تُن نوشمک غیر بهداشتی در شهرستان لردگان خبر داد و گفت: واحد صنفی متخلف جهت برخورد قانونی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

علی کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از کشف پنج تُن نوشمک غیر بهداشتی در شهرستان لردگان خبر داد و گفت: این فرآورده از یک واحد صنفی عمده‌فروش در طی بازرسی‌های کارشناسان شبکه بهداشت و درمان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان افزود: نوشمک‌های غیربهداشتی معدوم و واحد صنفی متخلف جهت برخورد قانونی پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: پنج تیم گشت بازرسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان در دو نوبت صبح و عصر بر واحدهای صنفی ارائه‌دهنده خدمات بهداشتی، خوراکی و درمانی نظارت می‌کنند، همچنین 2 تیم در منطقه فلارد، 3 تیم در منطقه خانمیرزا و بقیه مناطق هر کدام یک تیم بر این مراکز نظارت دارند.

انتهای پیام/68026/م

منبع: فارس

کلیدواژه: علی کریمی بهداشت درمان کشف خبرگزاری فارس معدوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر گفت: با تلاش و پیگیری کارشناسان واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر، یک مرکز غیر مجاز که در خصوص ارائه خدمات پوست، تزریق ژل و بوتاکس و مزوتراپی فعالیت می‌کرد به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان، شناسایی و مهر و موم شد.
دکتر سید مهدی حسینی افزود: وسایل و تجهیزات در مرکز غیرمجاز یادشده پس از طی مراحل قانونی با دستور مقام قضائی و با حضور نماینده اداره اماکن، کارشناسان بهداشت محیط و امور حقوقی، ضبط و به منظور صیانت از سلامت مردم، متخلفان این مرکز به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • قریب به ۸تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان زاهدان معدوم شد