Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@18:43:16 GMT

نقد و بررسی آئودی ایی-ترون مدل 2019

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۵۷۴۵۸

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 «آئودی ایی-ترون / Audi e-tron» یک خودرو تمام برقی لاکچری و گران‌قیمت است که کار تولید آن از سال 2018 توسط آئودی کلید خورد. این خودرو برای اولین بار در سال 2015 و در نمایشگاه خودرو فرانکفورت به عموم معرفی شد و کار تحقیق و توسعه این خودرو بیشتر از 10 سال به طول انجامید تا نهایتاً به خودرویی تبدیل شود که امروز عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌توان این خودرو را در کنار تسلا مدل ایکس و جگوار آی-پیس سه خودرو برتر در این رده خودرویی یعنی خودروهای برقی شبیه به اس‌یو‌وی دانست.در این ویدیو مدل 2019 از این خودرو در ابوظبی مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آنفولانزا روز جهانی معلولین انتخابات مجلس یازدهم لیلا واثقی علی اصغر پیوندی کودک آزاری سعید ملایی توپ طلا لیونل مسی تیک آف خودرو ماشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۵۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودروهای برقی به کشور شود.

به گزارش مشرق،علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودروهای برقی تأمین کنند و قراردادهای خرید خودروهای برقی شهرداری تهران امید آن‌ها را نومید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی شدن ورود تکنولوژی خودروهای برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.

وی تأکید کرد: این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • (ویدئو) مردم را با واردات خودرو‌های برقی سرکار نگذاریم
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • (تصویر) هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز‌ترین محصولات خودرویی جهان در چین
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روزترین محصولات خودرویی جان در چین (+گزارش تصویری)
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد