Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-06@22:59:40 GMT

مسئولان باید تفکر بسیجی را در خود احیا کنند

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۰۱۴۱

مسئولان باید تفکر بسیجی را در خود احیا کنند

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، کنگره بزرگداشت ۹۲ هزار شهید بسیجی صبح امروز چهار شنبه با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه ، سردار غلام رضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت الاسلام تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج و سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه تهران در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار یزدی در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: ما در هفته بسیج برنامه های متعددی برای گرامیداشت شهدا و خانواده های بسیجی داشتیم و مسابقات مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و قرانی با محوریت شهدا برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری یادواره های شهدا گفت: بسیج دانش آموزی ۴۰ هزار یادواره شهدا در ۴۰ هزار مدرسه سراسر کشور برگزار کرد.

سردار یزدی با اشاره به چهلمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین، تصریح کرد: امروز بسیجیان در صحنه‌های مختلف حضور دارند و هم پیمان می‌شوند در ولایتمداری و حضور در صحنه‌های مختلف باید راه شهدا را بپیمایند و دست در دست ولایت داشته باشند.

فرمانده سپاه تهران گفت: یادواره شهدا برای مسئولین هم پیام‌هایی دارد، مسئولین باید بدانند برای انتقال پیام شهدا به نسل جدید ابتدا خود تفکر بسیجی داشته و این تفکر را در خود احیا و به نوع تفکر و روش عمل کنند.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۰۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان

 پنجمین یادواره ۱۳۲۲ شهید سرافراز یگان ویژه و ۲۷ شهید سرافراز یگان ویژه استان کرمان با حضور سردار"عظیمی"جانشین یگان‌های ویژه فراجا برگزار شد.

در این مراسم فرمانده انتظامی استان کرمان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و جمعی از مردم و مسئولان حضور داشتند.

 سردار فرشید در این آیین با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر جمیع شهدا گفت: این یادواره یادآور عزیزانی است که در تمام ساعات شبانه روز و در سرما و گرمای مناطق مختلف مشغول خدمت به هموطنان هستند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: همه شما عزیزان قطعا این حضور و ایفای نقش همرزمان انتظامی در ماموریت‌های مختلف را دیده اید، اما باید همواره به یاد داشته باشیم برای این امنیت چنین خون‌هایی تقدیم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت