Web Analytics Made Easy - Statcounter

چندی پیش اسنپ و آسان‌پرداخت از کیف پول مشترک خود رونمایی کردند؛ اکنون روابط عمومی اسنپ از راه‌اندازی سرویس شارژ خودکار این کیف پول خبر داده است.


با فعالسازی شارژ خودکار کیف پول آپ می‌توانید به جای آن‌که همیشه کیف پول‌تان را شارژ کنید این وظیفه را به اپلیکیشن آسان‌پرداخت بسپارید. کافی است یکی از حساب‌های بانکی خود را به این کیف پول متصل کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای ثابت نگه داشتن موجودی این کیف پول می‌توانید طی قراردادی (با مشخص کردن بازه زمانی) اجازه برداشت از حساب بانکی‌تان را (با سقف مشخص) صادر کنید.


با فعالسازی سرویس شارژ خودکار کیف پول، پس از درخواست خودرو از اپلیکیشن اسنپ می‌توانید تنها با انتخاب پرداخت از کیف پول، بدون نیاز به وارد کردن رمز دوم و مشخصات کارت بانکی هزینه‌ی سفر خود را پرداخت کنید.


سرویس شارژ خودکار کیف پول شما را به حساب بانکی‌تان متصل می‌کند و امکان مدیریت سقف برداشت و تعیین محدوده زمانی را به شما می‌دهد. این سرویس یکی از روش‌های معمول پرداخت در جهان است که اکنون به واسطه‌ی محصول مشترک اسنپ و آپ می‌توانیم برای اولین بار در ایران از امکانات آن بهره ببریم و در مدیریت مالی از آن استفاده کنیم.


پیش از این نیز اسنپ و آپ با راه‌اندازی کیف پول مشترک خود پرداخت هزینه غذا، سفر با اسنپ و اسنپ‌بایک در اپلیکیشن اسنپ و شارژ، عوارضی آزادراه و دیگر خدمات را در اپلیکیشن آپ تسهیل کرده بودند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اسنپ آسان پرداخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما روزنامه گاردین در پایگاه اینترنتی خود در تحلیلی به قلم، اما گراهام هریسون نوشت: یک مقام ارشد امور مین زدایی سازمان ملل گفت: جنگ اسرائیل در غزه ۳۷ میلیون تن آوار ایجاد کرده که بخش زیادی از آن با بمب‌های منفجر نشده همراه است که پاکسازی آنها ممکن است بیش از یک دهه طول بکشد.

پهر لودمار، رئیس سابق سرویس مبارزه با مین گذاری سازمان ملل در عراق در یک کنفرانس خبری گفت: تقریباً هفت ماه از این جنگ می‌گذرد و به طور متوسط ۳۰۰ کیلوگرم آوار در هر متر مربع زمین در غزه ایجاد شده است.

وی گفت: بر اساس [مقدار] فعلی آوار در غزه، برای پاکسازی آنها، با ۱۰۰ کامیون ۱۴ سال کار لازم است. 

او افزود: با ادامه این جنگ، تخمین زدن مدت زمان پاکسازی غیرممکن است.

لودمار گفت: اسرائیل به دلیل شدت بمباران غزه که بخش‌های وسیعی از نوار غزه را به ویرانه تبدیل کرده است، متهم به «غیرقابل سکونت کردن یک منطقه» شده است.

۶۵ درصد از ساختمان‌های ویران شده در غزه مسکونی بودند.

به دلیل خطر وجود خمپاره، موشک یا سایر سلاح‌های مدفون شده در ساختمان‌های فروریخته یا آسیب دیده، روند پاکسازی و بازسازی آهسته و خطرناک خواهد بود. به طور متوسط حدود ۱۰ درصد از سلاح‌ها در زمان شلیک منفجر نشدند و باید توسط تیم‌های مین زدایی از میان برداشته شوند.

دیگر خبرها

  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • (تصاویر) آزمایش اولین رنج روور برقی در دمای ۴۰- درجه قطب شمال
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای