Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بانک ملی ایران در سال 98 بیش از 11 هزار میلیارد ریال از اموال مازاد خود را واگذار کرده و تعیین تکلیف این اموال، تا حذف از گردونه دارایی های بانک ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا، با توجه به تاکید دولت در خروج از بنگاه داری بانک ها و الزام وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی بر فروش اموال مازاد بانک ها، بانک ملی ایران تعیین تکلیف اموال مازاد خود اعم از املاک ملکی و تملیکی و سهام شرکت ها را در دستور کار دارد و در سال جاری 11 هزار و 156 میلیارد ریال از این اموال را واگذار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس گزارش اهم عملکرد و دستاوردهای وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک ملی ایران در سال جاری پیشتاز فروش اموال مازاد بوده است و این واگذاری ها همچنان طی روندی منطقی، قانونی و گام به گام تا پایان سال ادامه دارد.
تعیین تکلیف اموال مازاد بانک ها در راستای عمل به مفاد ماده 16 و 17 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور است و در همین راستا بانک ملی ایران در تاریخ چهارم آبان ماه سال جاری اقدام به برگزاری مزایده کلیه سهام خود در شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی (بزرگترین هلدینگ سرمایه گذاری) کرده است.
همچنین نوبت دهم مزایده سراسری فروش اموال تملیکی و مازاد مازاد بانک در سال جاری برگزار می شود که متقاضیان خرید می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از ساعت 10 صبح روز 13 آذرماه به بخش مناقصه و مزایده در قسمت اخبار سایت بانک و یا سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir بخش مزایده مراجعه کنند.
ضمنا ارایه پیشنهاد صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و حداکثر تا ساعت 17 روز 24 آذرماه امکان پذیر است و تاریخ بازگشایی الکترونیکی پاکت ها نیز روز 25 آذرماه خواهد بود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد

شهبازی معاون اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد گفت: در راستای حمایت از مددجویان بهزیستی یزد، قریب به ۳۰ هزار ثوب پوشاک به مبلغ یک میلیارد تومان به اداره کل بهزیستی استان تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه تحویل پوشاک و کفش در مرحله اول در سال ۱۴۰۳ انجام شد، افزود: قرار است تحویل این کالا‌ها در مراحل بعدی نیز ادامه داشته باشد.

معاون اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان یزد ادامه داد: این اقلام بین مددجویان موسسه‌های خیریه وابسته به این مجموعه توزیع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • صدور سند مالکیت املاک با وجود بدهی به دولت، مجاز شد
  • شرط تنصیف دارایی
  • دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود؛ یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو تسویه شد
  • جزئیات جدید از پرونده بابک زنجانی؛ بازگشت ۱۹۶۷۵۰۰۰۰۰هزار یورو به خزانه | دارایی او از بدهی اش بیشتر بود؟
  • دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود/ یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو تسویه شد
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • املاک مازاد دستگاه‌ها باید شناسایی و معرفی شوند
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟