Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست سومین دوره جشن ازدواج دانشجویی و استادی  هر سال توسط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به صورت گروهی در مشهد مقدس برگزار می شود، امسال نیز طبق سنوات گذشته متقاضیان واجد شرایط می توانند  جهت ثبت نام به سایت http://ezdevaj.nahad.ir مراجعه کنند.

شرایط شرکت در جشن به شرح ذیل است:

۱- تاریخ عقد مجاز جهت ثبت نام اولیه از یک فروردین ۹۷ تا ۳۰ آذر ۹۸ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- ملاک شرکت در مراسم ازدواج دانشجویی، دانشجو بودن حداقل یکی از زوجین در زمان عقد است.

۳- در مواردی که هر دو زوج دانشجو هستند، فقط یکی از آنها به عنوان داوطلب اصلی ثبت نام کنند.

۴- دانشجویان تا یک هفته پس از ثبت نام، مدارک لازم را جهت تائید به دفتر نهاد دانشگاه یا دفتراستانی مربوطه ارائه کنند تا ثبت نام قطعی شود.

۵-  در دانشگاه هایی که دفتر نهاد وجود ندارد، دانشجویان پس از ثبت نام، مدارک لازم را جهت تائید به رابط فرهنگی دانشگاه که از طرف ستاد ازدواج تعیین شده و یا دبیرخانه ازدواج دانشجویی در استان مربوطه ارائه کنند تا ثبت نام قطعی شود.

۶-  مدارک لازم جهت تایید: اصل عقدنامه، اصل شناسنامه و کارت ملی زوجین، اصل کارت دانشجویی(اصل حکم استادی) ۷- ویرایش اطلاعات ثبت نام شده توسط خود داوطلب و صرفاً قبل از تائید ثبت نام مقدور  گفتنی است مهلت ثبت نام تا ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۸ است.

۲۳۴۷۲۳۳

کد خبر 1327617

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور ازدواج ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ انتخابات مجلس یازدهم باشگاه استقلال حسن روحانی باشگاه پرسپولیس سهمیه بندی بنزین عراق خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شستشوی مخزن آب شرب روستای خاکمردان شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره آب و فاضلاب ناحیه 1 شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: در راستای بهبود و حفظ شاخصهای کیفی آب شرب روستای خاکمردان و ارتقای سطح خدمات رسانی به مشترکین، مخزن ذخیره آب شرب روستای تکیه مورد شستشو و لایروبی قرار گرفت.

محمد بشارت خواه اظهار داشت: با توجه به زمانبندی دوره ای در سال جاری پس از هماهنگی های لازم و اطلاع رسانی به موقع با نظارت واحد کنترل کیفی شرکت، مخزن ذخیره آب آشامیدنی روستای خاکمردان لایروبی،شستشو و گند زدایی شد.

وی افزود: عملیات شستشو و گند زدایی مخازن ذخیره آب آشامیدنی به صورت دوره ای جهت تامین آب شرب بهداشتی با هماهنگی های لازم و طبق برنامه زمانبندی انجام می شود.

 

روستای خاکمردان با جمعیتی بالغ بر 620 نفر و 185خانوار در بخش مرکزی شهرستان خوی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • ویدیو/ گسترش اعتراضات دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین
  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • مشاوره ژنتیکی بن‌بستی برای بیماری‌های ژنتیکی
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • شستشوی مخزن آب شرب روستای خاکمردان شهرستان خوی
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود