Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:10:42 GMT

شگفت زدگی مادر مسی از توپ طلای ششم

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۴۵۴۸

شگفت زدگی مادر مسی از توپ طلای ششم

سلیا کوچیتینی مادر لیونل مسی باور نمی کرد که پسرش برای ششمین بار فاتح توپ طلا شده است.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی دوشنبه شب در پاریس برای ششمین بار فاتح توپ طلا شد تا از این حیث رکورددار شود. خیلی ها گمان می کردند که این عنوان به ویرژیل فن دایک ستاره هلندی لیورپول برسد ولی در نهایت مسی با 7 امتیاز اختلاف توانست بار دیگر پس از سال 2015 برنده توپ طلا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

سلیا کوچیتینی مادر لیونل مسی از زمانی که این بازیکن 15 ساله بود و دوران فوتبالش را در بارسا شروع کرد، بسیار به ندرت مصاحبه کرده است. او اما پس از اینکه مسی ششمین توپ طلای خود را کسب کرد، در مصاحبه با رادیو سی ان ان آرژانتین گفت:« او همیشه من را هیجان زده می کند و هر بار از موفقیت هایش سورپرایز می شوم. بالاتر از توانایی های یک فوتبالیست، پسرم یک انسان بزرگ است و این مهمتر از هر چیزی است.

خیلی خیلی خوشحالم و اعتراف می کنم که فکر نمی کردم لئو به توپ طلای ششم برسد. تصورمان بر این بود که توپ طلای پنجم، آخرین توپ طلای او خواهد بود. به همین دلیل واقعا شگفت زده شدیم و لذت بسیاری داشت.»

 

 

 

 

مادر مسی با اشاره به انتقادهایی که از پسرش در آرژانتین می شود، گفت:« واضح است که ناراحت می شوم. معتقدم می شود بدون توهین و مسخره کردن به انتقاد از یک بازیکن پرداخت. شما فکر می کنید که لئو دوست ندارد با تیم ملی کشورش فاتح جام جهانی یا کوپا آمه ریکا شود؟ او اولین کسی است که از ناکامی های آرژانتین آزرده خاطر می شود.

همه ما می دانیم و خودش هم می داند که نسبت به کشورش یک دین بزرگ دارد اما بازهم می گویم که می توان انتقاد کرد و به اظهارنظر منفی پرداخت بدون اینکه توهینی در کار باشد. اولین منتقدان لئو، خانواده اش هستند. من خودم اگر پسرم بد بازی کند، از او انتقاد می کنم ولی او عاشق کشورش است و هدفی جز موفقیت با پیراهن آرژانتین نداد.»

 

 

بارسلونا لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام

محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه گرفتگی و پس‌زدگی فاضلاب یکی از مشکلات اصلی در زمان بارندگی می‌باشد، در خصوص علت اصلی بروز اینگونه حوادث در شبکه فاضلاب گفت: شبکه جمع آوری فاضلاب شهری صرفاً برای جمع آوری فاضلاب خانگی طراحی و اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در ادامه گفت: عدم گنجایش مناسب جداول برای هدایت آب‌های سطحی و اتصال غیر مجاز جداول به شبکه‌های جمع آوری فاضلاب باعث آبگرفتگی معابر و ورود روانابهای سطحی حاوی مواد جامد به داخل شبکه جمع آوری فاضلاب می‌شود، و با ورود به شبکه فاضلاب موجب پس زدگی فاضلاب در برخی منازل و خیابان‌ها می‌شود که می‌طلبد شهرداری ایلام با بررسی و طراحی سازه‌های انتقال آب این مناطق که در بارندگی‌های شدید مشکلات عدیده‌ای برای همشهریان عزیز به وجود می‌آورد جلوگیری نماید.

مدیرعامل شرکت آبفای ایلام افزود: در بارندگی اخیر حدود ۳۲ مورد رفع انسداد در شبکه شهرهای استان انجام گرفته و اکیپ‌های اجرایی نیز در این زمینه آماده به کار هستند تا در صورت بروز حادثه نسبت به انجام عملیات اجرایی اقدام کنند.

کد خبر 6098042

دیگر خبرها

  • شگفت‌زدگی بایرنی‌ها در برنابئو: عجب ورزشگاهی!
  • توپ طلای مسروقه مارادونا به حراج گذاشته می‌شود
  • توپ طلای مسروقه مارادونا در حراجی پاریس!
  • توپ طلای دزدیده شده مارادونا در حراج!
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام
  • واکنش اینفانتینو و مسی به درگذشت اولین مربی قهرمان فوتبال آرژانتین
  • لیونل مسی والیبال دشمن رویای بزرگ ایران!
  • مبارزه با آفت سن غلات در مزارع
  • (ویدئو) خلق نقاشی‌های شگفت‌انگیز با ذره‌بین
  • درمان سرمازدگی حیوانات + بررسی علائم