Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات نگهداری و تعمیر پیشگیرانه به منظور پیشگیری از حوادث شبکه و انشعابات و افزایش طول عمر و کارکرد شیر فشارشکن400 میلی متری خیابان شهید رجایی انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ مدیر امور مشترکین و بهره برداری ناحیه2(نازی آباد) آبفای منطقه6- شهرری با اعلام این خبر گفت: شیرهای فشارشکن نقش و کارکرد مهمی در تنظیم و پایداری فشار در شبکه توزیع آب ایفا می کنند و نگهداری و جلوگیری از خرابی و از کارافتادگی این شیرها اهمیت بسیاری در جهت آبرسانی و خدمت رسانی  شایسته تر به مشترکان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدکاظم عقا ارتقای توان اعمال مدیریت شبکه به ویژه در زمان های اضطراری و پیشگیری از بروز حوادث شبکه را از دیگر کارکردهای مهم شیرهای فشارشکن برشمرد و افزود: در همین چارچوب با انجام بررسی ها و هماهنگی های لازم توسط کارشناسان و گروه امداد و  بهره برداری ناحیه2  و همچنین گروه فشارشکن حوزه معاونت بهره برداری آبفای منطقه6- شهرری، عملیات نگهداری و تعمیر پیشگیرانه شیر فشارشکن 400 میلی متری خیابان شهید رجایی نازی آباد در دستور کار قرار گرفت و انجام شد.

 وی با بیان اینکه عملیات نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه شیرآلات قطرسنگین و فشارشکن ها یکی از مهم ترین و موثرترین اقدامات در زمینه کاهش حوادث شبکه و انشعابات و افزایش طول عمر و کارکرد صحیح شیر فشارشکن  است اظهار داشت: در این عملیات پیشگیرانه که با انجام تغییرات در شیرآلات و زون بندی شبکه در کوتاهترین زمان و بدون هیچگونه قطعی آب انجام شد؛  پس از تعمیر شیرآلات،  صافی شیر فشارشکن خیابان شهید رجایی از مواد و جرم های خارجی پاک سازی شد.  

ور در پایان خاطرنشان کرد:. وجود صافی قبل از شیرفشارشکن و انجام برنامه نگهداری و تعمیر پیشگیرانه در این زمینه باعث کاهش چشمگیر گرفتگی ها در انشعابات و درنتیجه افزایش رضایتمندی مشترکین می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جرم خدمت رسانی شیر طول عمر برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۵۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربات‌های حلزونی برای عملیات نجات و حرکت روی سیارات

دریافت 53 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، گروهی از این ربات ها می توانند به طور مستقل یا بهم متصل حرکت کنند و فعالیت هایی انجام دهند که غیر ممکن به نظر می رسد.

طرح اولیه این نوآوری استفاده از ربات های کوچکی است که به تنهایی یا به طور گروهی از ابزارهای یک شکل حرکت می کنند. در حالت گروهی ربات ها با یکدیگر حرکت و حرکاتشان را تنظیم می کنند تا این فعالیت را انجام دهند.

می توان از ربات های مذکور برای نجات قربانیان بلایای طبیعی، انجام ماموریت های شناسایی در محیط های خطرناک یا حتی بررسی سطوح سیارات دیگر استفاده کرد.

دا ژائو و همکارانش در دانشگاه چین واقع در هنگ کنگ این ابزار را ابداع کرده اند.

کد خبر 6097249 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد
  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • لیست کارگاه خوب تعمیر مبل زیر نظر اتحادیه در تهران
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • افزایش هزینه نگهداری و تعمیر لوکوموتیوها در پنج سال گذشته
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • ربات‌های حلزونی برای عملیات نجات و حرکت روی سیارات
  • بارش ۴۸ میلی متری باران برای کرمانشاه