Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ـ فرماندار همدان گفت: اعضای هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز حوزه انتخابیه همدان و فامنین مشخص شد.

به گزارش ایکنا از همدان، حسین افشاری، فرماندار همدان، امروز 13 آذرماه، در جمع خبرنگاران گفت: به استناد ماده ۳۱ قانون انتخابات انتخاب هیئت اجرایی به عنوان چهارمین فرایند تقویم زمانبدی انتخابات در موعد مقرر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افشاری افزود: در این راستا ۳۰ نفر از معتمدین شهرستان همدان را با ملاحظات ذکر شده در ماده ۳۱ و ۳۲ قانون انتخابات به هیئت نظارت معرفی کردیم که این لیست باتفاق مورد تایید هیئت نظارت قرار گرفت.
وی از برگزاری جلسه انتخاب اعضای هیئت اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز حوزه انتخابیه همدان و فامنین خبر داد و اظهار داشت: این جلسه روز سه شنبه با حضور ۲۶ نفر از معتمدین مدعو، روسای هیئت نظارت و هیئت بازرسی شهرستان و اعضای اداری هیئت اجرایی برگزار شد.
افشاری افزود: در این جلسه از بین ۳۰ نفر معتمد ۸ نفر به عنوان عضو هیئت اجرایی اصلی و ۵ نفر به عنوان علی البدل با رای مخفی و اکثریت نسبی آرا انتخاب شدند.
رئیس هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه همدان و فامنین اضافه کرد: عباس صوفی، علی رحیمی فر، احمد گازرانی،علی سهرابی بیدار، کامران گردان، مجید صفدریان، معصومه ابراهیمی هژیر و حسین شریفی به ترتیب آرا بعنوان اعضای هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه همدان و فامنین انتخاب شدند.
حسین افشاری افزود: همچنین محمود شابندلو، حسین محرابی، عبداله کاظمی روشن، سید محسن قشمی و مرتضی فامنین نژاد نیز به عنوان اعضای علی البدل هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه همدان و فامنین انتخاب شدند.
هیئت اجرایی متشکل از ۸ تن از معتمدان، فرماندار (رئیس هیئت اجرایی)، دادستان و نماینده ثبت احوال است که وظایفی چون رسیدگی به صلاحیت داوطلبان، تعیین تعداد، محل و اعضای اجرایی شعب اخذ رای را بر عهده دارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این مناظره‌ها همزمان با آغاز رسمی تبلیغات در سیما و صدای شبکه خاوران به روی آنتن می‌رود

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات در کرمانشاه در ۶۴۵ شعبه برگزار می‌شود
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • فقط این افراد می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند + جزئیات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی