Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوبی زاده گفت: در جنوب کرمان ۳۲ کتابخانه مخزن دار و ۱۸۲ کتابخانه باز در جوار مساجد راه اندازی شده است که نیازمند توجه مسئولین و خیرین نسبت به توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «مجید خوبی زاده» گفت: با حضور زهرا گیتی نژاد مدیر موسسه خیریه گیتی مهر، گل محمدی مسئول طرح ملی کتاب برای همه و سحر طوسی ورزشکار و به میزبانی کانون فرهنگی هنری و کتاب خانه فاطمه‌ها نشست چند تن از خییران وفعالین حوزه کتاب و کتابخوانی در دهکهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب کرمان، افزود: این نشست به منظور تعامل و همکاری این خیرین در راستای ساخت و تجهیز کتاب خانه‌های روستایی و نیز اهدا کتاب به کتاب خانه‌های مناطق محروم جنوب کرمان برگزار شد.

 

وی گفت: عمده فعالیت کانون‌های مساجد با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود در جنوب کرمان، توجه به ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی است.

 

خوبی زاده، بیان کرد: در جنوب کرمان ۳۲ کتاب خانه مخزن دار و ۱۸۲ کتاب خانه باز در جوار مساجد راه اندازی شده است که نیازمند توجه مسئولین و خیرین نسبت به توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب کرمان، اضافه کرد: کتابخانه فاطمه‌ها یکی از فعال‌ترین کتاب خانه‌های نه تنها در جنوب کرمان و کشور بلکه در سطح بین الملل است که همواره در راستای ترویج کتاب و کتاب خوانی و افزایش سرانه مطالعه، طرح‌ها و ایده‌های نو و ابتکاری اجرا می‌کند.

 

خوبی زاده تصریح کرد: انتظار می‌رود سایر مسئولین کتاب خانه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در جنوب کرمان، کتاب خانه فاطمه‌ها را الگوی کار خود قرار دهند،

 

او افزود: علاوه بر این کتاب خانه فاطمه‌ها توانایی تجهیز سایر کتاب خانه‌ها به کتاب را دارد می‌تواند با ارائه طرح‌ها و ایده‌های نو در راستای پویایی سایر کتاب خانه‌ها همکاری کند.

 

خوبی زاده، بیان داشت: در این نشست، مخزن کتاب خانه فاطمه‌ها که با همکاری موسسه خیریه گیتی مهر ساخته شده است، به بهره برداری رسید.

 

در پایان این نشست و به منظور قدردانی از همکاری صمیمانه این خیرین فرهنگی با کتاب خانه فاطمه ها، از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب کرمان با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد مسجد مسجد مجلس شورای اسلامی کانون های مساجد خبرگزاری شبستان استان بوشهر خبرگزاری شبستان کانون کانون های مساجد مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است

به گزارش خبرنگار مهر، اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ظهر پنج شنبه در دیدار با عادل مرتضایی شهردار میانه، شهرستان میانه را یکی از شهرستان‌های پیشرو در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرده و افزود: شهرداری میانه همواره از پیشگامان و حامیان حوزه فرهنگ و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌باشد.

بابایی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان میانه، برنامه ریزی برای احداث و راه اندازی کتابخانه مرکزی در شهرستان میانه با همکاری و مساعدت شهردار و مسئولین شهرستان میانه را از اولویت‌های کتابخانه های عمومی استان عنوان کرد.

عادل مرتضایی شهردار میانه نیز در این در دیدار، فعالیت در حوزه فرهنگ علی الخصوص در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را ارزشمند عنوان کرده و از زحمات کتابداران و کارکنان کتابخانه های عمومی تقدیر و تشکر کرد.

مرتضایی آمادگی همه جانبه شهرداری میانه با کتابخانه های عمومی شهرستان در زمینه‌های انجام فعالیت‌های فرهنگی و تأمین جوایز مسابقات فرهنگی را اعلام کرد.

کد خبر 6088620

دیگر خبرها

  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی