Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@02:23:48 GMT

می‌خواهیم با امتیاز از زمین خارج شویم

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۶۵۹۵۹

می‌خواهیم با امتیاز از زمین خارج شویم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی استقلال با شهر خودرو که ظهر چهارشنبه ۱۳ آذر در سازمان لیگ برگزار شد، شرایط تیمش را تشریح کرد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

گل محمدی در مورد دیدار روز پنجشنبه گفت: دو تیم روی زمین بازی می کنند و شرایط خیلی خوبی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال خیلی خوب بازی می‌کند و این تیم شرایط خیلی خوبی دارد. تبریک می‌گویم به استراماچونی بابت نوع فوتبالی که با استقلال بازی می‌کند. قطعا فوتبال خوبی خواهیم داست.

وی ادامه داد: می‌خواهیم با امتیاز از زمین خارج شویم. دنبال فوتبال خوب و جذاب هستیم. باید به این خودباوری برای این دیدار برسیم.

سرمربی تیم شهر خودروی خراسان رضوی درباره دیدار با استقلال تاکید کرد: اصلا از پیش بازنده نیستیم. برای بردن به مصاف استقلال می‌رویم. از لحاظ فنی تیم خوبی هستیم. نسبت به هزینه‌هایی کردیم جایگاه خوبی داریم. در مقایسه با همین استقلال باید بگویم یک چهارم آنها هزینه کردیم.

گل محمدی درباره باخت هفته گذشته این تیم برابر نفت مسجدسلیمان افزود: این باخت هنوز اذیت‌مان می‌کند و فراموش کردن آن کار سختی شد. موقعیت‌های زیادی برای گل زدن داشتیم. چهره بد فوتبال رقم خورد اما امیدوارم برابر استقلال جبران کنیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی شهرخودرو درباره اینکه به نظر می‌رسد تیمتان مثل گذشته بازی نمی‌کند گفت: حرفتان را تا حدودی قبول دارم که سال گذشته بهتر بودیم. در ابتدای فصل در خط دفاعی خوب نبودیم اما زمان که گذشت بهتر شدیم. ضمن اینکه چند بازیکن کلیدی را از دست دادیم و مصدومیت‌های طولانی مدت مشکل ساز شد. نیم فصل فرصت خوبی است تا نقاط ضعف و قوت خود را پوشش دهیم.

سرمربی تیم شهر خودرو افزود: چهار تیم مدعی لیگ برتر برای قهرمانی نباید با ما از لحاظ بودجه مقایسه شوند. لازم است که این حمایت‌ها صورت بگیرد. مشکلاتی در بحث امکانات داشتیم که رفته رفته برطرف می‌شود. بعضی مسئولان خیلی کمک کردند تا مشکل‌مان حل شود. از سه هفته پیش ورزشگاه ثامن را در اختیار ما قرار دادند تا در طول هفته دو جلسه تمرین کنیم. این اتفاق خیلی خوبی است. شهردار هم قول داده که تا جاییکه من می‌دانم کارهایش انجام شده است. باید به حمیداوی کمک شود.

گل محمدی درباره تقابل مهدی رحمتی با استقلال تهران افزود: صددرصد تنشی به وجود نمی‌آید. او جانش را برای استقلال داده است و شرایط خوبی را برای او رقم خواهند زد.

وی درباره دیدارهای حساس باقیمانده شهرخودرو تا پایان نیم فصل تاکید کرد: فشردگی بازی‌ها طوری است که شاید ازلحاظ بدنی نتوانیم کاری کنیم ولی روی ذهن بازیکنان کار خواهیم کرد.

کد خبر 467854 برچسب‌ها باشگاه شهر خودرو استان خراسان رضوی باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه شهر خودرو استان خراسان رضوی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۵۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم

به گزارش ورزش سه، تراکتور روز گذشته موفق شد ذوب‌آهن را شکست بدهد و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند. گوستاوو واگنین پس از این پیروزی گفت: ما خیلی به این پیروزی نیاز داشتیم. خیلی وقت بود که برنده نشده بودیم. از اینکه به تیم برگشتم هم خیلی خوشحالم. توانستم با دادن پاس گل به هاشم‌نژاد به تیم کمک کنم. بازی خیلی مهمی بود. ما در جام حذفی صعود کردیم و راه‌مان ادامه دارد.

ویدئو: 331194

او درباره درخشش حسین پورحمیدی در این مسابقه عنوان کرد: خیلی برای او خوشحالم. در تمرینات می‌بینم که خیلی تمرین می‌کند. واقعا عزم راسخی دارد، بنابراین لیاقت این لحظات را دارد. خیلی فشار روی او بود اما هم‌تیمی‌هایمان و بقیه همه پشت او بودند و او هم توانست به هواداران و همه نشان بدهد که چه دروازه‌بان خوبی است و واقعا لیاقت حمایت ما را دارد.

گوستاوو در واکنش به اینکه تراکتور با حضور او عملکرد بهتری دارد، گفت: من اینجا هستم که به تراکتور کمک کنم. امروز هم همینطور بود. برگشتم و این بازی را بردیم. خیلی خوشحالم. خوشحالم که به تراکتور کمک می‌کنم. امیدواریم این روند ادامه پیدا کند. جو امروز خیلی بهتر بود.

او درباره جدایی پاکو خمس نیز اظهار داشت: نمی‌دانم درباره ایشان چه بگویم. او مربی بسيار خوبی است و من خیلی چیزها از او یاد گرفتم. حیف شد که از تیم رفت اما دیگر این اتفاق پیش آمده است.

ستاره تراکتور در پایان درباره دیدار با استقلال در لیگ برتر گفت: مطمئنا ما امشب با فکر بازی با استقلال می‌خوابیم و می‌خواهیم آن بازی را ببریم‌. بنابراین قصد داریم این هفته تمرین خوبی داشته باشیم تا برای این بازی بسیار مهم خوب آماده شویم.

دیگر خبرها

  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند