Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت: فردی که با بیمه نامه‌های جعلی 40 میلیارد ریال از بیمه گذاران کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ کارآگاه "جهانگیر تقی پور" در گفتگو با پایگاه خبری پلیس گفت: یکی از نمایندگان شرکت‌های بیمه گذار با مراجعه به اداره 13 این معاونت اعلام کرد، فردی که قبلا به عنوان کارگزار در نمایندگی بیمه فعالیت می‌کرده و به قوانین و امور بیمه آشناست، پس از جدا شدن از نمایندگی؛ به افراد و شرکت‌های مختلف مراجعه و با وعده ارائه بیمه نامه‌های اقساطی اقدام به عقد قرارداد و سپس صدور بیمه نامه جعلی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه شاکی اظهار داشت متهم وجوه قابل توجهی از بیمه گران دریافت کرده است، اضافه کرد: مشتریان بیمه پس از بروز حوادث و مراجعه به بیمه، متوجه جعلی بودن بیمه نامه‌ها شده اند و به دنبال آن به اداره مرکزی بیمه مراجعه و شکایت‌هایی را در این خصوص طرح کرده اند.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت گفت: در تحقیقات پلیسی کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه متهم را در شمال تهران شناسایی کنند و با دستور قضائی وی را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی عنوان کرد: با بازرسی از مخفیگاه متهم 400 فقره بیمه نامه جعلی که صادر و تحویل مشتریان شده بود، کشف شد.
وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را بیش از 4 میلیارد تومان برآورد کرده اند، گفت: با انتقال متهم به اداره مبارزه با جعل پلیس آگاهی وی به جرم ارتکابی اعتراف کرد و در نهایت با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه 13 دادسرای ناحیه 32 تهران روانه زندان شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کلاهبرداری بیمه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

امتداد - معاون دادستان مرکز استان لرستان دستور داد رفع توقیف وسایل نقلیه از پارکینگ، مشروط به احراز بیمه نامه معتبر شخص ثالث باشد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، طبق قانون بیمه شخص ثالث، کلیه دارندگان وسایل نقلیه زمینی مکلفند بیمه نامه شخص ثالث معتبر تهیه کنند و در صورت نداشتن بیمه نامه، توسط پلیس راهور و راه توقیف خواهند شد.

 

 

 بر اساس دستور معاون دادستان استان لرستان در اجرای مواد ۲ و ۴۲ قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب ۱۳۹۵ ، در صورت توقیف وسایل نقلیه موتوری(خودرو و موتورسیکلت)، رفع توقیف و خروج از پارکینگ مشروط به احراز دارا بودن بیمه نامه معتبر شخص ثالث وسیله نقلیه خواهد بود.

لازم به ذکر است دستور معاون دادستان مرکز استان به نیروی انتظامی، پلیس راهور و پلیس راه اعلام شده است.

این دستور متعاقب مکاتبه و پیگیری صندوق تامین خسارت های بدنی شعبه استان لرستان به دادگستری کل استان صادر شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد