Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نرخ خودکشی در میان نوجوانان و جوانان آمریکایی در سال‌های اخیر به شدت افزایش یافته و به دومین عامل مرگ دانشجویان در این کشور تبدیل شده است. تاریخ انتشار: 20:00 - 13 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۳۹۳۱ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ میزان خودکشی نوجوانان و جوانان آمریکایی بین ۱۵ تا ۲۴ سال از دهه ۱۹۵۰ سه برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس آمار انجمن بهداشت کالج آمریکایی (ACHA)، میزان خودکشی در میان نوجوانان و جوانان ۱۵ تا ۲۴ ساله آمریکایی در قیاس با دهه ۱۹۵۰ میلادی سه برابر شده و خودکشی در حال حاضر دومین علت شایع مرگ دانشجویان در این کشور است.
       • بیشتر بخوانید:  افزایش نرخ خودکشی در آمریکا در پی تجویز قرص‌های اعتیاد آور روند کاهشی امید به زندگی در میان شهروندان آمریکایی
براساس مطالعات و بررسی‌های جدید در مورد خودکشی نوجوانان و جوانان آمریکایی، از هر ۵ دانشجو آمریکایی، یک نفر به خودکشی فکر کرده است. ۹ درصد دانشجویان آمریکایی برای خودکشی اقدام کرده‎اند و حدود ۲۰ درصد آنان نیز به خود آسیب زده‎اند.
خودکشی در میان دختران ۱۵ تا ۱۹ ساله آمریکایی از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۵ دو برابر شده به رکورد ۴۰ درصدی رسید؛ خودکشی در میان پسران ۱۵ تا ۱۹ ساله آمریکایی نیز در مدت زمان مشابه ۳۰ درصد رشد داشته است.
از این رو باید گفت خودکشی دومین عامل عمده مرگ و میز نوجوانان و جوانان ۱۵ تا ۲۴ ساله در آمریکا است.
عوامل اصلی خودکشی نوجوانان و جوانان آمریکایی عبارتند از سوء مصرف مواد مخدر، اختلالات شدید شخصیتی، بیماری‌های جسمی، استرس، احساس انزوا و عدم حمایت، در دسترس بودن یک روش خودکشی.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خودکشی خودکشی در آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۶۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تیراندازی ایران در بخش تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی جوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- محمد امین رهسپار از خوزستان ۲- ابوالفضل نعمتی از تهران ۳-آتیلا محمدرضایی از آذربایجان غربی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا و خانم توکلی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دفترچه سوالات کنکور علوم تجربی منتشر شد
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • پشت پرده افزایش خودکشی رزیدنت‌ها در ایران
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان