Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-28@22:17:20 GMT

راز زندگی مجردی همسر ترامپ چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۱۱۰۸

صراط:

«کیت بنت» خبرنگار شبکه خبری سی‌ان‌ان در کتابی که درباره «ملانیا ترامپ» همسر رئیس جمهور آمریکا نوشته به برخی از ویژگی‌های اخلاقی بانوی نخست آمریکا اشاره کرده است.

به گزارش فارس وی در این کتاب اشاره کرده که ملانیا فردی بسته بوده و ترجیح می‌دهد که مصاحبه مطبوعاتی نداشته باشد و به ندرت با محافظان خود صحبت می‌کند و در کاخ سفید بخش مخصوص به خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کتاب نوشته شده که ملانیا زندگی جداگانه‌ای از ترامپ داشته و معمولا در طبقه سوم کاخ سفید زندگی می‌کند، جایی که اتاق مادر «میشل اوباما» همسر رئیس جمهور سابق آمریکا بوده است و دونالد ترامپ نیز در اتاق اصلی کاخ سفید در طبقه اول به استراحت می‌پردازد.

نویسنده این کتاب اشاره کرده که دوری ملانیا و رئیس جمهور سبب شد تا ازدواج آن‌ها پایدار بماند در غیر اینصورت و اگر آن‌ها زمان بیشتری را با یکدیگر سپری می‌کردند، زندگی مشترک آن‌ها دوام نمی‌آورد.

کیت بنت که این کتاب را با نام «Free, Melania» منتشر کرده معمولا به زندگی داخلی در کاخ سفید و به خصوص همسران رؤسای جمهور آمریکا می‌پردازد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: همسر ترامپ ملانیا ترامپ صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «آن روی دیگران» نوشته کئوتر ادیمی به تازگی با ترجمه آذر نورانی توسط نشر نیستان منتشر و روانه بازار نشر شده است. این کتاب روایتی از الجزایر معاصر است که بحران‌های اجتماعی و فرهنگی بسیاری را از سر گذرانده است.

کوثر عظیمی (کئوتر ادیمی) نویسنده معاصر الجزایری‌الاصل، در اولین داستانش از زندگی خانواده‌ای صحبت می‌کند که انگار فقط در سختی‌ها و تلخی‌های روزمرگی‌هایشان با هم شریک‌اند. در داستان پیش رو، هر شخصیت فرصت دارد بخشی از دغدغه‌هایش را برای خواننده بازگو و او را با خلوت خود همراه کند. تلاقی رخدادها و چندصدایی روایت‌ها از جذابیت‌های اصلی این رمان است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«… بابا ما را ول نکرده است. قرار است برگردد. برمی‌گردد. مامان می‌داند. برای همین جلوی پنجره منتظر می‌نشیند و دستش را در موهایم می‌کند. او برمی‌گردد و من دیگر موهای سفید نخواهم داشت. موهای سفید نبود باباست. آن‌ها روزهای بدون بابا هستند. همین‌که برگردد، موهای سفید هم می‌روند.»

این‌کتاب با ۷۲ صفحه و قیمت ۸۵ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6090717 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • جمیله علم‌الهدی: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران