Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@03:02:39 GMT

سولسشر: مدت ها بود اینگونه نبودیم

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۷۱۲۶۳

سولسشر: مدت ها بود اینگونه نبودیم

اوله گونار سولسشر، سرمربی یونایتد از نمایش  تیمش مقابل تاتنهام رضایت دارد.

 

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در دیداری که عملکرد به مراتب بهتری از تاتنهام داشت، بدشانس خود که در خانه خود تنها با یک گل اختلاف و نتیجه 1-2 این تیم را مغلوب کرد. اوله گونار سولسشر از نمایش هجومی بازیکنانش رضایت داشته و مدعی شد تنها از آنها می خواهند از فوتبال بازی کردن لذت ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اوله گونار سولسشر گفت: "به نظر من مدت ها بود که ما نمایشی مانند نیمه اول بازی امشب ارائه نداده بودیم. از نظر من ما به طور کامل بر جریان بازی مسلط بودیم و می توانستیم زودتر کار را تمام کنیم. دروازه بان تاتنهام عکس العمل های خوبی از خود نشان داد، اما زمانیکه پیش از پایان نیمه اول دروازه شما باز می شود باید دوباره همه چیز را مرور و برنامه ریزی کنید.

 

وقتی هجومی بازی می کنیم و حملات سریعی ترتیب می دهیم در بهترین شرایط قرار می گیریم. بازیکنانم همان برنامه خواسته شده را دنبال کرده و مهارت های خود را در تمام شب نشان دادند. من تصور می کنم مارکوس راشفورد به دوران اوج خود بازگشته است. من از بازیکنانم می خواهم به دیده سرگرمی به فوتبال نگاه کنند و چیزی را خطرناک نبینند، زیرا تنها 70 هزار تماشاگر علاقمند به دیدن بهترین عملکرد یونایتد هستند. راشفورد در این فصل کم و بیش بازی کرده و روز به روز آماده تر و باتجربه تر می شود. راشفورد می توانست دو گل دیگر هم به ثمر برساند اما در کل عملکرد وی فوق العاده بود.

 

مکالمه پایان بازی با ژوزه مورینیو؟ هیچکس علاقه ای با باختن ندارد و همه می خواهیم پیروز شویم و در این مورد یک شکل هستیم.

 

 

منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۱۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)

لیورپول و تاتنهام در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که شاگردان یورگن کلوپ این بازی جذاب را با برتری 4-2 به پایان رساندند.

دانلود (75MB)

دیگر خبرها

  • طغیان اینستاگرامی داروین نونیز علیه لیورپول (عکس)
  • خلاصه بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • (ویدئو) خلاصه بازی لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام؛ انتقام بازی رفت گرفته شد
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • گل های بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیک برتر انگلیس 2023/24)
  • پوستکوعلو: مقابل لیورپول بلاخره با سبک همیشگی بازی کردیم
  • ببینید | خلاصه بازی لیورپول ۴ - تاتنهام ۲
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم