Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی خبر داد که با جعل عنوان ناجا و سایر ارگان های نیروهای مسلح، ازشهروندان اخاذی می کرد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "رسول محبت" با اعلام این خبر، گفت: در پی شکایت چند تن از شهروندان جنوب تهران مبنی بر اینکه فردی با جعل عنوان نیروهای نظامی و انتظامی از آنها به طرق مختلف اخاذی کرده است، تحقیق و بررسی گزارش اعلامی برای شناسایی و دستگیری این فرد جاعل در دستور کار ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در بررسی و پایش اطلاعاتی، مشخص شد متهم فردی سابقه دار و آشنا با ماموریت های نیرو های انتظامی بوده و در طول این مدت با جعل مهر و اوراق نظامی به طرز ماهرانه ای اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از تعدادی از کسبه و بازاریان و شهروندان ساکن در محله خانی آباد شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرارگرفت و در نهایت با دستور قاضی پرونده تلاش برای دستگیری این فرد جاعل، در اولویت کاری ماموران قرار گرفت.

محبت تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم در حوالی خیابان میعاد، بامداد روز گذشته سیزدهم آذر ماه متهم در مخفیگاهش دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی انتقال یافت.

رئیس پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی پایتخت با بیان اینکه متهم به جرم ارتکابی خود اعتراف کردند، اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه شبه سلاح (تفنگ بادی 4 ونیم) که با تغییر در ظاهر سلاح به شکل کلاشینکف دیده می شود، یک قبضه شبه سلاح (فندکی) کمری، 2جلد گاز اشک آور و یک جلد دستبند، یک عدد شوکر، تعداد 7 عدد فشنگ مشقی، تعداد کثیری اوراق و مدارک مربوط به سازمان های دولتی و غیره کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه تاکنون 7 تن از وی مال باختگان شناسایی شده اند، گفت: تحقیق و شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: متهم به همراه آلات و ادوات و اوراق کشف شده برای ادامه رسیدگی به دادسرا معرفی شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه جرم اخبار حوادث جرم کشف اخاذی حوادث تهران مامور قلابی جعل عنوان اخبار تهران عکس فیلم پسر اخبار تهران حوادث تهران تهران اخبار خوزستان دختر ویدیو ها خودکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۶۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی با یک قبضه کلت کمری خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسین مافی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران گشت کلانتری ۱۳۹ مرزداران درحین گشت‌زنی در محدوده بزرگراه شهید حکیم تهران بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی که درحال پرسه زنی بود مشکوک شده و رفتار آن را تحت نظر قرار دادند. همزمان پلاک موتورسیکلت نیز مورد استعلام قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از استعلام پلاک موتورسیکلت مشخص شد که موتورسیکلت دارای سابقه سرقت است، گفت:‌در همین راستا عوامل انتظامی سریعا وارد عمل شدند و موتورسیکلت را متوقف کردند. در این حین راکب موتورسیکلت خود را نظامی و از پرسنل یکی از ارگان‌های نظامی معرفی کرد اما بررسی‌های به‌عمل آمده نشان داد که این فرد سابقه عضویت در هیچ یک از ارگان‌های نظامی را ندارد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به بازرسی از کوله پشتی همراه متهم، گفت: ماموران در جریان بازرسی از کوله پشتی این فرد یک قبضه سلاح کلت کمری به‌همراه دو خشاب، ۲۶ فشنگ جنگی و یک دستگاه بیسیم را کشف و ضبط کردند.

مافی ادامه داد: متهم به همراه موتورسیکلت و اسلحه کشف شده به کلانتری منتقل شد و تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم همچنان ادامه دارد.

وی به مردم توصیه کرد که در صورت مواجه شدن با افراد نظامی، حتما درخواست مشاهده کارت شناسایی و حکم ماموریت کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، سریعا موضوع را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • کشف ۳۰۸ قطعه شی تاریخی چندهزارساله در چالوس
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم