Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر وضعیت خوب استان در تولید برق گفت: با اقدامات مناسبی که صورت گرفته در حال حاضر ۳ برابر نیاز استان تولید برق داریم. ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدصادق معتمدیان صبح امروز در دیدار با معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با اشاره به نقش مدیران در توسعه  استان اظهار داشت: برنامه‌ها باید در راستای تحقق سیاست‌های دولت و کمک به توسعه استان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی زیربنای توسعه را تکمیل زیرساخت‌ها برشمرد و گفت: مهمترین نیاز در استان، تأمین و تکمیل زیرساخت‌ها در راستای کمک به صنعت است.

استاندار خراسان جنوبی پیگیری برای تأمین نیاز برق معادن را از اولویت برنامه‌های استان خواند و افزود: در شهرستان نهبندان که قطب معدنی استان است سرمایه گذاران در تامین برق مورد نیاز فعالیت معدنی خود با مشکل مواجه هستند.

معتمدیان بیان کرد: برای رفع بخش‌هایی از این نیاز با شرکت ایمیدرو توافق نامه‌ای منعقد کرده‌ایم اما برای حصول نتیجه بهتر همراهی و مساعدت وزارت نیرو را نیازمندیم.

129 پروژه برق رسانی در آذربایجان غربی بهره‌برداری می‌شودافتتاح 165 پروژه برق رسانی در خراسان جنوبی با حضور وزیر نیروهمدان| همزمان با دهه فجر 10 طرح برق رسانی در اسدآباد افتتاح می‌شود

وی با اشاره به ظرفیت بالقوه استان در انرژی‌های تجدیدپذیر گفت: وجود روزهای آفتابی فراوان و تونل‌های بادی فرصت بسیار مغتنمی برای سرمایه گذاران است و وزارت نیرو برای بهره‌برداری از این پتانسیل‌ها باید توجه ویژه داشته باشد.

 حائری معاون برق و انرژی وزارت نیرو نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های انسانی و اقلیمی استان همجواری با افغانستان را فرصت مناسبی برای مشارکت و سرمایه گذاری عنوان کرد. 

در پایان این دیدار از زحمات محمد ابراهیم شرکاء در مدت 4 سال و نیم حضورش در شرکت توزیع نیروی برق استان تقدیر و مهدی دادگر به عنوان مدیر عامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان معرفی شد.

انتهای پیام/ 250/ ت

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۷۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرای طبس تابلویی از عجز قدرت‌های بشری در برابر اراده الهی

نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امداد غیبی ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ نشانه عجز و زبونی قدرت‌های بشری در برابر اراده الهی است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹ به اذعان دوست و دشمن، یادآور یکی از امداد‌های غیبی است.

وی در پیامی به مناسبت پنجم اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان هدیه بزرگ الهی به بشریت، پیوسته تحت امداد‌های غیبی پروردگار متعال قرار داشته و دارد.

وی افزود: پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹ به اذعان دوست و دشمن، یادآور یکی از این امداد‌های غیبی است آنجا که اعتراف می‌کنند: «ما تمامی امور را سنجیده بودیم، اما رهبر انقلاب ایران هر دستی که بلند می‌کرد یکی از هواپیما‌های ما سرنگون می‌شد».

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: آری صحرای طبس تابلویی از عجز و زبونی قدرت‌های بشری در برابر اراده الهی است، اینجانب ضمن حمد و سپاس خدای منان بر همه الطاف خفیه و جلیه الهی به روح ملکوتی امام و شهیدان درود می‌فرستم و توجه همگان به خصوص جوانان جویای حقیقت را به بازخوانی این برگ‌های سرنوشت ساز تاریخ و تبیین چهره واقعی استکبار جهانخوار جلب می‌کنم.

دیگر خبرها

  • بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور
  • سد شکسته شده در خراسان جنوبی نداریم/ سلامت سد‌ها در برابر سیل
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • یک روستای زیرکوه خراسان‌جنوبی در حال تخلیه است
  • مانور فضایی کره جنوبی و آمریکا در برابر کره شمالی
  • هنرستان‌ها متناسب با نیازهای بومی خراسان شمالی نیرو تربیت کنند
  • صحرای طبس تابلویی از عجز قدرت‌های بشری در برابر اراده الهی
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی