Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا تیم اهورا بهبهان شامگاه پنجشنبه از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال پذیرای تیم آذرخش بندرعباس در بهبهان بود که درنهایت این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم اهورا به پایان رسید. 

۲ تیم اهورا بهبهان و آذرخش در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که دیدار رفت ۲ تیم با نتیجه سه بر یک به سود اهورا به پایان رسیده بود که این موضوع انگیزه بازیکنان آذرخش را برای برد دوچندان می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در نیمه نخست این بازی، بازیکنان تیم اهورا توپ و میدان را در اختیار داشتند و گل اول بازی را به ثمر رساندند؛ در ادامه تیم آذرخش حملات موثری روی دروازه اهورا داشت اما در امر گلزنی موفق نبود.

در نیمه دوم تیم اهورا در همان ابتدا گل دوم خود را به ثمر رساند و کار آذرخش سخت‌تر شد. نماینده بندرعباس پس از دریافت گل، فشار حملاتش را بیشتر کرد تا اینکه یک بار دروازه اهورا را باز کرد.

در ادامه، بازی به طور پایاپای ادامه داشت تا اینکه تیم میزبان با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

حضور پرشور تماشاگران بهبهانی که همچون بازی‌های قبل با تشویق پی در پی خود تیم اهورا را حمایت می‌کردند که این حضور و تشویق از مهمترین حاشیه‌های این دیدار بود. 

در این دیدار سجاد مسیحی ۲ بار برای تیم اهورا گلزنی کرد.

این دیدار قرار بود ۲۵ آبان‌ماه در بهبهان برگزار شود که بدلیل نامناسب بودن شرایط این شهرستان امروز برگزار شد.

تیم اهورا بهبهان اکنون با کسب ۲۰ امتیاز در مکان دهم رده بندی لیگ برتر فوتسال جای گرفته است.

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان بازی رده بندی لیگ برتر فوتسال لیگ برتر زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا

تیم مایورکا پالما اسپانیا دیشب (جمعه) در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا مقابل بنفیکا صف‌آرایی کرد و با برتری در ضربات پنالتی راهی فینال شد. این مسابقه در وقت ۴۰ دقیقه قانونی با تساوی ۴-۴ پایان یافت و تلاش دو تیم برای گلزنی در ۱۰ دقیقه اضافی بی‌ثمر بود تا ضربات پنالتی، تعیین‌کننده تیم پیروز باشد.

نماینده اسپانیا در ضیافت پنالتی‌ها با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری رسید و روز یکشنبه، در فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا به مصاف برنده دیدار بارسلونا - اسپورتینگ می‌رود.

حسین طیبی و مسلم اولادقباد که در تیم پالما عضویت دارند، فصل گذشته همراه با این تیم به قهرمانی اروپا دست یافتند و امسال مجدداً فرصت دارند تا طعم قهرمانی در قاره سبز را بچشند.

دیگر خبرها

  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا