Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: دقایقی پیش چند جوان مسلح به کلاش و قمه به بلوار ‎خاتمالانبیا تهران ریختند و خیابان را به ‎رگبار بستند، در این حادثه چندین تیرهوایی شلیک و چند تیر بی هدف هم به مغازه ها و عابران شلیک کردند.

‌در این حادثه که با ‎تیراندازی به قهوه خانه آغاز شد یک جوان هدف ‎گلوله قرار گرفت که از ناحیه پهلو زخمی شد، تیر بی هدف دیگری به پای یک کودک ۷ ساله، یک تیر به صورت عابری وسط خیابان، تیر دیگری نیز به عابر دیگری اصابت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر صدای حدود ۱۳ ‎تیرهوایی که شنیده شد تعدادی نارنجک هم در خیابان انداختند و با قمه شیشه‌های خودروهای پارک شده را شکستند.

هنوز علت این حمله مسلحانه مشخص نیست و با حضور پلیس دو آمبولانس مجروحان این حادثه را به بیمارستان منتقل کرد.

دقایقی پیش سومین آمبولانس ‎اورژانس هم در محل حاضر شد و علاوه بر پلیس‌های قبلی پنج خودرو دیگر ‎پلیس نیز به منطقه اعزام شدند اما از ابتدای حادثه تجمع مردم به حدی زیاد بود که مانع دسترسی سریع به مصدومان شده است.

محل حادثه از سوی ماموران پلیس آگاهی تحت کنترل و اکیپ بررسی صحنه جرم نیز در محل حاضر است.

تیراندازی در افسریه تهران با یک کشته و دو زخمی

به دنبال تیراندازی در افسریه تهران، یک نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

پیگیری‌های فارس حاکی از آن است که حادثه تروریستی نبوده و به دنبال یک اختلاف قبلی رخ داده است.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 اخبار حوادث حادثه تهران قمه مسلحانه در خیابان اخبار مرتبط نجات 15 زن و مرد از میان دود و آتش در خیابان پیامبر تهران + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه حادثه قهوه پلیس جرم حادثه اخبار حوادث حادثه تهران قمه مسلحانه در خیابان فیلم عکس دختر اخبار تهران پسر سیاه زن حوادث تهران خودکشی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران

سرهنگ احسان مؤمنی با اشاره به مطالبه‌گری پلیس از سازمان‌های مختلف در خصوص ترافیک و حوادث ترافیکی گفت: «پلیس مطالبه‌گر است و ما در تمام زمینه‌های مربوط به حفظ جان و مال مردم، از نهاد‌های مختلف مطالبه‌گری می‌کنیم.»

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به کیفیت خودرو‌ها افزود: مطالبه ما از سازمان استاندارد، وزارت صمت و شرکت‌های خودرو ساز در خصوص ایمنی وسیله نقلیه است. همچنین از وزرات راه و شهرداری در خصوص وضعیت راه‌ها و جاده‌سازی‌ها مطالبه داریم.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با تشریح اقدامات انجام شده ادامه داد: در سال گذشته با پیگیری‌های پلیس راهور، ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران رفع خطر شده است که ان‌شاءالله در سال جدید کمتر شاهد تصادفات فوتی خواهیم بود. همچنین ۱۲۵۸ نقطه در شهر تهران با استفاده از نورپردازی، برچسب گذاری و نصب بنر آشکار سازی شده تا از وقوع تصافات جلوگیری شود.

وی افزود: در معابر بزرگراهی، نیازمند نصب بیشتر تابلو برای هدایت بهتر رانندگان بودیم که با پیگیری پلیس، این مسئله نیز انجام شد و ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر به این معابر اضافه شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در معابر بزرگراهی، ۱۷ پهلوگاه اضطراری جدید، تعبیه و احداث شد. از این محل‌ها می‌توان هنگام تصادفات و حوادث استفاده کرد تا جای خودرو وسرنشینان آن امن باشد.

مومنی آموزش را بخش مهمی از فرهنگ سازی دانست و گفت: پلیس در زمینه آموزش نیز قدم‌هایی برداشته و امیدوار است با آموزش، تصادفات به حداقل برسند.

دیگر خبرها

  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • آرزو‌های شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ /دروازه ری در انتظار لباس نو
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه
  • رفع خطر از ۲۱۲ محل حادثه خیز تهران | ساخت پهلوگاه‌های اضطراری در بزرگراه‌های تهران
  • رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران