Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۳۸ نفر برای انتخابات مجلس در چهارمحال و بختیاری ثبت نام کردند، اظهار داشت: در پنجمین روز ثبت نام از داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی۳۸ نفر شامل ۳۶مرد و دو زن در حوزه های انتخابیه ثبت نام کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در حوزه های انتخابیه لردگان و خانمیرزا ۱۴ نفر، در حوزه انتخابیه بروجن هشت نفر، در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ، کیار و دهستان دستگرد پنج نفر و ۱۱ نفر در حوزه انتخابیه شهرکرد، بن و سامان ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تاکنون ۱۱۰نفر برای انتخابات مجلس در چهارمحال و بختیاری ثبت نام کردند.

کد خبر 4789894

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد مجلس شورای اسلامی بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان بسیج مجلس شورای اسلامی قزوین بیرجند هفته بسیج شهرکرد مشهد ویروس آنفلوانزا یاسوج استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۲۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند

احزاب مختلف آذربایجان‌ شرقی لیست‌های خود برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم _جمعه بیست‌و یکم اردیبهشت _همزمان با سراسر کشور در سه حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی شامل میانه، شبستر و تبریز (تبریز، اسکو و آذرشهر) برگزار می‌شود.

احزاب مختلف آذربایجان‌شرقی نیز در بیانیه‌های جداگانه حمایت خود را از لیست انتخابی اعلام کردند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

در بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان آذربایجان شرقی آمده است: با توجه به اینکه از ۶ نفر لیست دور اول انتخابات یک نفر موفق به اخذ اکثریت آرا و راهیابی به مجلس شورای اسلامی شد، از پنج کاندیدای دیگر لیست شورای ائتلاف شامل سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، علیرضا نوین، علیرضا منادی، علی آجودان زاده و علی جعفری آذر اعلام حمایت می‌شود.

در مرحله اول انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ «روح اله متفکر آزاد» به عنوان نماینده مردم در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو از این لیست انتخاب شد.

حزب همت

نامزدهای مورد حمایت حزب همت (همدلی مردم تحول خواه) در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی مشخص شدند.

بر اساس اطلاعیه این حزب در استان آذربایجان شرقی، محمد حسین فرهنگی، رضا صدیقی، علیرضا نوین و علی آجودان زاده نامزدهای مورد حمایت این حزب هستند.

حزب رفاه و سلامت

حزب رفاه و سلامت نامزدهای مورد حمایت خود را برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر اعلام کرد.

سید محمدرضا میرتاج الدینی، علیرضا منادی، علیرضا نوین و علی آجودان زاده در لیست این حزب قرار دارند.

جبهه مطالعه مردمی

جواد عبادی، علی جعفری آذر، علیرضا نوین و رضا صدیقی نیز در لیست حمایتی جبهه مطالعه مردمی قرار گرفتند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با کشور یازدهم اسفند ۱۴۰۲ در ۱۳ حوزه انتخابیه آذربایجان شرقی برگزار شد و ۵۱۲ نامزد برای تصدی ۱۹ کرسی در استان با هم رقابت کردند که ۱۳ نفر به طور مستقیم در دور اول راهی مجلس شدند و ۱۲ نفر نیز برای تعیین ۶ نماینده سه حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر، میانه و شبستر به دور دوم راه یافتند.

کد خبر 750753

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس در زنجان چالش بین فضاسازی و حقیقت
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • استقرار ۵۷ درصد شعب اخذ رای دور دوم انتخابات مشهد در مدارس
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در اصفهان برای انتخابات دور دوم مجلس + فیلم
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟+ فیلم
  • دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در پاسارگاد
  • پیش‌بینی ۵۰۰ شعبه اخذ رأی در شیراز و زرقان