Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@05:57:00 GMT

درخواست نتانیاهو از پرتغال علیه ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۴۷۱۶

درخواست نتانیاهو از پرتغال علیه ایران

به گزارش تارنمای شبکه تلویزیونی "آی ۲۴"، نتانیاهو در دیدار با "آنتونیو کاستا" در لیسبون پایتخت پرتغال بر لزوم افزایش فشار بر ایران تاکید کرد.

بسیاری از تحلیلگران، تلاش نتانیاهو برای القای ایران‌هراسی را اقدامی برای فرار از شکست در بحران داخلی رژیم تل‌آویو می‌دانند، چرا که با وجود رایزنی‌های احزاب مختلف در سرزمین‌های اشغالی، تاکنون کابینه این رژیم تشکیل نشده و کارشناسان از برگزاری سومین انتخابات زودهنگام در سرزمین‌های اشغالی خبر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساکنان سرزمین‌های اشغالی امسال دو بار در ۲۰ فروردین و ۲۶ شهریور ماه برای انتخابات کنست به پای صندوق‌های رای رفتند.

آمریکا از اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۷ به‌صورت یک‌طرفه از توافق هسته‌ای با ایران خارج شد، در این مدت دولت ترامپ تمام اقدامات لازم برای بازگرداندن تحریم‌های ضدایرانی را در قالب آنچه «کمپین فشار حداکثری» نامیده، انجام داده است.

برغم تحریم‌های ظالمانه امریکا علیه ملت ایران و با گذشت بیش از یک سال و نیم از این اقدام دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا، تحلیلگران و رسانه‌های غربی اذعان دارند که واشنگتن در این راه به اهداف خود دست نیافته است.

برچسب‌ها ایران هراسی پرتغال بنیامین نتانیاهو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایران هراسی پرتغال بنیامین نتانیاهو ایران هراسی پرتغال بنیامین نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از یائیر لاپید رئیس جریان مخالف در این رژیم گزارش داد: محال است یک عملیات به نفع اسراییلی ها بدون بازگرداندن اسرا از نوار غزه انجام شود.

وی افزود: هر روز منتظر هستیم تعداد بیشتری از اسرا یکی پس از دیگری کشته شوند.

لاپید اضافه کرد: اگر من نخست وزیر بودم، عملیات در شهر رفح را در برابر بازگرداندن اسرا لغو می کردم.

وی بیان کرد: اگر مواضع سختگیرانه کابینه نتانیاهو نبود می شد یک توافق در ماه دسامبر امضا کرد.

«تزیپی لیونی» وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی شب گذشته در سخنانی با انتقاد از عملکرد کابینه این رژیم به ریاست بنیامین نتانیاهو نسبت به فروپاشی اسراییل هشدار داد.

شبکه خبری الجزیره گزارش داد که تزیپی لیونی در سخنانی اذعان کرد اسراییل به دلیل کابینه نتانیاهو پس از شروع جنگ هفتم اکتبر در وضعیت سقوط آزاد قرار گرفته است.

وی با اشاره به عجز کابینه نتانیاهو در مهار حماس گفت: نتانیاهو به دلیل حضور ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی و اسموتریچ، وزیر دارایی کابینه راه‌حلی برای جایگزینی حماس پیدا نکرده است و این امر پایان جنگ را به تأخیر می‌اندازد.

کد خبر 6090666

دیگر خبرها

  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • درخواست وزیر نتانیاهو برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • تحلیلگران سیاسی درباره «وعده صادق» چه گفتند؟
  • بلینکن بار دیگر به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند
  • اردوغان : نتانیاهو قصاب غزه است
  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان