Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت الله شاهین زاده، رئیس اداره استاندارد شهرستان گناوه شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،بیان کرد:گناوه باتوجه به شرایط آب و هوای خاص، از شهرستان‌های مرطوب کشور محسوب می‌شود و عمر متوسط بنا در این شهرستان از متوسط کشور پایین‌تر است.

او افزود: برخی بتن‌های مورد مصرف در ساختمان‌ها غیر استاندارد هستند از مردم درخواست می‌کنم نسبت به استفاده از بتن‌های استاندارد جهت افزایش استحکام ساختمان‌ها، افزایش عمر بنا و افزایش مقاومت ساختمان در مقابل حوادث احتمالی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره استاندارد شهرستان گناوه تصریح کرد:این شهرستان یکی از شهرستان‌های توریستی است و جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد و نیاز است که مردم هنگام استفاده از آسانسور به استاندارد بودن آن دقت لازم داشته باشد.

شاهین زاده عنوان گرد:یک کد ده‌رقمی در کابین آسانسور‌هایی که دارای گواهی ایمنی است نوشته شده است افراد می‌توانند با ارسال این کد به سرشماره ۱۰۰۰۱۷۱۵ نسبت به استاندارد بودن آن آسانسور اطمینان حاصل کند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندارد حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: در سفر یک روز به شهرستان دهاقان طرح برق رسانی به منطقه آستانه بودجان به طول ۱۰ کیلومتر و با بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید و احداث مرحله دوم آن به طول ۵ کیلومتر و اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال نیزآغاز شد.


در این مراسم ساختمان شماره ۲ فرمانداری شهرستان دهاقان، ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان به صورت رسمی افتتاح و همچنین واحد تولیدی بخاری صنعتی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و مساحت ۶۱۰۰ متر مربع نیز افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • استانداردسازی آدرس‌های اماکن از طریق سامانه ملی جی نف
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت
  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان