Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه یاسوج گفت: آمریکا به عنوان استعمارگر و شیطان بزرگ همیشه در صدد توطئه علیه ایران اسلامی بوده و به همین دلیل به طور مدام منتظر فرصت است ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج با اشاره به 10 ربیع الثانی مصادف با 16 آذرماه سالروز وفات حضرت معصومه(س)، اظهار داشت: این بانوی بزرگوار دارای فضائل متعددی بوده و حرم ایشان یکی از سه حرم اهل بیت در ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبریک 16 آذرماه روز دانشجو باید از کودتای 28 مردادماه سال 32 ریچارد نیکسون معاون رئیس جمهور وقت آمریکا برای دلگرمی دادن به سران رژیم پهلوی به ایران سفر کرد

حسینی ابراز کرد: دانشجویان بیدار، هوشیار و همیشه در صحنه ایران در اعتراض به این سفر تظاهرات کردند که سه نفر از آنان توسط ماموران رژیم پهلوی به شهادت رسیدند و این روز به نام روز دانشجو نامگذاری شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: آمریکا به عنوان استعمارگر و شیطان بزرگ همیشه در صدد توطئه علیه ایران اسلامی است و به همین دلیل به طور مدام منتظر فرصت است.

حکمتیار: گفت‌وگوی آمریکا و طالبان متوقف شود/ نتایج انتخابات پس از باطل شدن آرای تقلبی اعلام شودموسوی: دخالت در امور دیگر ملت‌ها به یک اصل در سیاست خارجی هنجار ستیز آمریکا تبدیل شده استابوترابی‌فرد: مبارزه با آمریکا یعنی "تولید علم" و "تجاری‌سازی دانش"

حسینی با بیان اینکه سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین این فرصت را به نظام سلطه داد تا توطئه جدیدی را در ایران اجرا کنند، ادامه داد: آمریکا به کمک فریب خوردگان و ایادی خود در آمریکا این نقشه شوم را عملیاتی کرد و در نتیجه بسیاری از اموال عمومی و بیت المال تخریب شدند و تعدادی از نیروهای بسیجی، امنیتی و نظامی به شهادت رسیدند.

وی افزود: با سخنرانی حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور خودجوش مردم در صحنه این دسیسه و توطئه شوم دشمنان بی اثر شد و مشت محکمی به دهان دشمنان وارد شد.

حسینی با اشاره به اینکه این حضور خودجوش مردم در صحنه بیانگر اتحاد، بصیرت، دشمن شناسی و موقعیت شناسی ملت ایران است، بیان کرد: اعضای دمکرات مجلس سنای آمریکا به دنبال استیضاح ترامپ رئیس جمهور جمهوری‌خواه این کشور هستند و هدف دمکرات‌ها از این اقدام کنار زدن ترامپ و رسیدن به قدرت است.

وی گفت: تمامی روسای جمهور آمریکا از گذشته تاکنون با ایران دشمنی داشتند و این موضوع مختص به دمکرات‌ها و یا جمهوری خواهان نیست و به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب بودند و هیچ کدام رابطه خوبی با ایران نداشته‌اند.

انتهای پیام/ 750/ ت

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۶۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم وارد یاسوج شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با استقبال استاندار و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج شد.

محمدعلی زلفی صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با هدف شرکت در مراسم گرامیدشت هفته معلم و حضور در دانشگاه و دیدار با اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان و همچنین بازدید از فعالیت‌ها و پیشرفت‌های اخیر در بخش‌های مختلف دانشگاه یاسوج به این شهر سفر کرد.

دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سر در دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج، بازدید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه یاسوج، نشست آمایش آموزش عالی(با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه ها و...)، نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه یاسوج در قالب نشست گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... برنامه‌های این سفر یک روزه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟
  • هشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق