Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه نهاوند با اشاره به رهنمودهای امام خمینی(ره)، گفت: امام راحل فرمودند کلید سعادت یک کشور به دست معلم و دانشجو است امام به این وسیله می‌خواهد حساسیت تربیت و آموزش را برساند و اگر معلمان و دانشجویان در مسیر درست باشند مملکت آباد خواهد شد و در مسیر درست قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به مناسبت ۱۶ آذر که به‌عنوان روز دانشجو اعلام‌شده است، گفت: رهبری فرمودند که جنبش دانشجویی همیشه ضد استکبار و استبداد و عدالت‌خواه بوده و باید همین‌طور بماند، دانشجو اگر قرار باشد آلت دست سیاست‌های شیطانی شود فاجعه است.

وی تصریح کرد: اگر در اوایل انقلاب دانشگاه‌ها محل تاخت‌وتاز دشمن بود این‌ها دانشجو نبودند عوامل نفوذی بودند که از آن فضا سوءاستفاده کردند.

حجت‌الاسلام مغیثی بابیان اینکه امروز تصمیم شورای عالی سران قوا مبنی برافزایش قیمت بنزین یک قانون است، گفت: رهبری نیز فرمودند این‌یک قانون است و نمی‌توانیم چون خلاف و برخی ناراحت‌اند آن را زیر پا بگذاریم اما باید در عملی به نحوی اجرا شود که نفع محرومین جامعه را به دنبال داشته باشد.

وی گفت: برخی شیاطین از صحبت مسئولین سوءاستفاده می‌کنند و می گویند دولت، مجلس و قوه قضاییه تصمیم‌گیرنده نبودند و رهبری دستور داده، این غلط است چراکه با صریح فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه فرمودند من کارشناس نیستم که نظر دهم شورای عالی اقتصاد در این خصوص تصمیم گرفته‌اند و ایشان هم حمایت کردند تناقض دارد.

امام‌جمعه نهاوند، اظهار کرد: متأسفانه امروز برخی افراد مقرض و وابسته به اجانب می‌خواهند ولایت را در بحث بنزین خرج کنند و برخی افرادی را که کوتاهی کردند سالم در بروند؛ ولایت‌فقیه اگر از این اقدام قانونی حمایت نمی‌کردند فاجعه می‌شد چراکه دشمن برنامه‌ریزی داشت.

وی گفت: مدیریت سوخت مدت‌هاست که در دست اجرا بود و در دولت قبل هم‌صحبتش بود و قرار بود اجرا شود به‌نحوی‌که بر مردم فشار وارد نشود.

حجت‌الاسلام مغیثی با تأکید بر اینکه هوشیاری و بصیرت مردم توطئه عمیق و وسیع دشمن را خنثی کرد، گفت:  امروز مسئله گرانی بنزین نیست، دشمن از سال ۸۸ در حال آماده شدن است و هر جا بهانه‌ای دستش بیافتد اغتشاش ایجاد می‌کند و امروز هم تمام نمی‌شود یقین بدانید آمریکا و اسرائیل که رسماً حمایت کردند تا ایران از مواضع خود کوتاه بیایید هیچ‌گاه کوتاه نمی‌آیند.

وی تصریح کرد: ضدانقلاب و مزدوران اجانب بدانند هر وقت اغتشاش باشد با برخورد مردم، حضور بسیج، سپاه نیروی انتظامی و سربازان گمنام زمان روبرو هستند و آن‌ها را زمین‌گیر می‌کنند.

امام‌جمعه نهاوند، گفت: رهبری از مردم و نیروهای نظامی و انتظامی تشکر کردند اما باید این نکته را داشته باشیم که باید همیشه در برابر دشمن آماده‌باشیم چراکه دشمن دست از سر ما بر نخواهد داشت تا ما تسلیم شویم که امری محال است.

وی بابیان اینکه آمریکا برای نفت، پول و فروش اسلحه جنگ ایجاد می‌کنند و این سیاست کثیف اعلام‌شده آمریکاست، گفت: اگر قبل از ترامپ از حقوق بشر حرف می‌زنند به لطف حضور این دیوانه دیگر از حقوق بشر هم حرفی نیست و میگویند ما عاشق نفت سوریه و عراق هستیم.

حجت‌الاسلام مغیثی با اشاره به اینکه فشار بر ایران برای مهار جبهه مقاومت است، گفت: امروز در عراق نیروهای خود را فراخوان کرده‌اند تا مقابل جبهه مقاومت بایستند.

وی افزود: ممکن است دشمنان در برخی کشورها بتوانند تحرکاتی داشته باشند اما به برکت خون شهدای گران‌قدر ما و همچنین رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری دشمن نمی‌تواند در ایران به نتیجه دلخواه خود برسد.

امام‌جمعه نهاوند در پایان با اشاره به مطالبه مردمی در برخورد با اغتشاش‌گران از مسئولین امنیتی و قضایی خواستار اعلام و اطلاع‌رسانی نقش و عوامل دستگیرشده و همچنین برخورد بل آنان به‌عنوان مفسد فی‌الارض شد.

کد خبر 4790063

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاوند ایالات متحده آمریکا مقام معظم رهبری بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان مجلس شورای اسلامی بسیج قزوین بیرجند شهرکرد هفته بسیج خطبه های نماز جمعه مشهد ویروس آنفلوانزا یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران

امام جمعه شهرکرد با شاره به عملیات طوفان‌الاقصی و عملیات وعده صادق، گفت: امروز عرصه بین‌الملل تغییرات سریعی کرده که اقتدار جمهوری اسلامی ایران، این تغییرات دنیا را ایجاد کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار داشت: باید مسئولان توجه ویژه‌تری به ورزش زورخانه‌ای داشته باشند، در شهرکرد تنها یک زورخانه وجود دارد که آن هم مشکلات قابل توجهی دارد که امید است زورخانه جدیدی شکل گیرد.

وی همچنین به روز شوراها اشاره کرد و گفت: توجه به شوراها از مسائل بسیار مهم است چرا که شوراها، کمک کننده و نیازمند حمایت هستند‌. شوراها باید مطالبات را به درستی بیان و با واقع گرایی مسائل را به مسئولین منتقل کنند تا مشکلات مردم کاهش یابند. 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به هفته معلم و تبریک این ایام، گفت: معلم به عنوان یک الگوی تمام عیار، موثر و مفید برای جامعه است‌. خوشبختانه فرهنگیان کشور به خوبی در صحنه هستند اما جهت دهی علمی و فکری، ایمانی و شکل دادن آینده سازان ما به دست معلمین است.

نکونام با تاکید بر اینکه ائمه جمعه باید حرف دل مردم را بیان کنند، افزود: پایگاه نماز جمعه مردمی بوده و سخن اصلی در این پایگاه‌ها، درد مردم است. مواضع امام جمعه از مواضع رهبر اسلامی گرفته می‌شود و باید خط و مشی رهبری را داشته باشد. 

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به روز کار و کارگر، مطرح کرد: انتظار کارگران این است که مسئولین صدای آنها را بشنوند. کارگر و محیط کار باید نشاط داشته تا بتواند موثر باشد و جهش تولید محقق شود. رسانه‌ها و مطبوعات هم باید کمک کنند و مطالبات را منعکس کنند.

نکونام در پایان با بیان اینکه امروز در عرصه بین‌الملل شاهد تغییر سریعی هستیم، خاطرنشان کرد: بعد از وقایع طوفان الاقصی و قدرت نمایی یمنی‌ها و مکمل آنها عملیات وعده صادق، افکار و نگاه جهانی تغییر پیدا کرده و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، این تغییرات را در دنیا ایجاد کرده است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود