Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی احتشام در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان ضمن تاکید بر رفع مشکلات اقتصادی مردم اظهار داشت: مردم با بصیرت کاشان در قضیه افزایش نرخ بنزین به خوبی عمل کرده و صف خود را از همان ابتدا از اغتشاشگران جدا کردند که این موضوع نشان دهنده بصیرت مردم فهیم کاشان است.

وی با بیان اینکه یارانه معیشتی نمی تواند برای مردم امنیت اقتصادی ایجاد کند، افزود: مردم به طور قطع و یقین از مسئولان مطالباتی دارند و بر همین اساس لازم است تا مسئولان مطالبات مردم را جدی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت کاشان ضمن انتقاد از ثبت نام برخی افراد ناکارآمد در انتخابات مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: افرادی که نمی توانند  حتی خانواده خود را مدیریت کنند چگونه می توانند از عهده مدیریت یک استان و یا شهرستان بر آیند.

مسئولان در کلام و عملشان دقت داشته باشند

وی با بیان اینکه مجلس افرادی انقلابی، طراح و مجاهد می خواهد، گفت: برخی مسئولان اظهاراتی دارند که در شان و منزلت آنان نیست و یا عملکردی دارند که انتقادات فراوانی به آن وارد است؛ لازم است مسئولان در کلام و عملشان دقت بسیار زیادی داشته باشند.

احتشام ضمن دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: ملت ایران بار دیگر به کوری چشم دشمنان در اسفندماه حماسه ای دیگر خلق می کنند و با حضور پرشور خود مشتی محکم بر دهان یاوه گویان می زنند.

دانشجویان با بصیرت ما نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند

وی ضمن اشاره به شهادت مظلومانه سه دانشجو و روز ۱۶ آذر ابراز داشت: دانشجویان با بصیرت ما نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و امروز نیز لازم است تا با بصیرتی بیشتر از گذشته دوست و دشمن را از یکدیگر تشخیص داده و دشمنی دشمنان این نظام به ویژه آمریکا و اسرائیل را فراموش نکنند.

کد خبر 4790138

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان مجلس شورای اسلامی بسیج قزوین بیرجند شهرکرد هفته بسیج خطبه های نماز جمعه مشهد ویروس آنفلوانزا یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۷۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان گفت: از آغاز اجرای طرح فجرانه (در بهمن ۱۴۰۲) تاکنون اصفهانی‌ها ۱۵ هزار میلیارد ریال از فروشگاه‌ها ۱۱ قلم کالای اساسی شامل شیر بطری، پنیر، ماست، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله را خریداری کنند.
میثم مداحی با اشاره به اینکه طرح فجرانه کالا برگ الکترونیکی از خدمات دولت سیزدهم برای حمایت از امنیت غذایی خانوار‌های یارانه بگیر دهک اول تا هفتم است، افزود: سرپرستان خانوار متقاضی استفاده از این طرح می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* و برنامه کاربردی شما، از میزان اعتبار کالابرگ خود مطلع شوند.
وی ادامه داد: در این طرح ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به ازای هر فرد برای خرید کالای اساسی به حساب سرپرست خانوار‌ها واریز شده است.
مداحی با بیان اینکه طرح فجرانه به مدت سه ماه از هفدهم بهمن سال گذشته تا هفدهم اردیبهشت امسال تاکنون اجرا شده است، افزود: اجرای این طرح علاوه بر کمک به اقتصاد استان به امنیت غذایی خانوار‌ها هم کمک می‌کند.
وی گفت: طرح فجرانه با یارانه تشویقی متفاوت است و مردم علاوه بر بهره‌مندی از طرح فجرانه می‌توانند یارانه نقدی خود را هم دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کاشان
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند
  • امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود
  • کنعانی: توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان