Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@00:00:05 GMT

لیگ یک/ روزهای تلخ سرخ‌های رشتی ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۸۸۵۱۲

لیگ یک/ روزهای تلخ سرخ‌های رشتی ادامه دارد

روزهای سخت سپیدرود حتی بعد از جدایی علی نظرمحمدی نیز ادامه دارد و آنها در خانه بار دیگر متحمل شکست شدند.

به گزارش "ورزش سه"، حضور نادر دست نشان نیز نتوانسته تغییری در وضعیت سپیدرود شکل دهد و آنها در خانه و در شرایطی که در هوای بارانی رشت حمایت هواداران را در کنار خود داشتند، شکست خوردند.


نیمه اول این دیدار با اشتباهات عجیب خط دفاعی سپیدرود در نهایت با دو گل به سود بادران خاتمه یافت تا شاگردان فرهاد کاظمی پیروز راهی رختکن شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم سپیدرود با سود بردن از امتیاز خانگی به دنبال جبران این نتیجه بودند و یکی از گل‌ها را خیلی زود جبران کردند اما بار دیگر در ضدحمله حریف بازیکنان نامدار حریف نشدند و خیلی زود گل سوم را دریافت کردند تا انگیزه‌ها برای جبران این نتیجه کاهش یابد.


در نهایت علیرغم تلاش بازیکنان سپیدرود و خلق موقعیت‌های جدی روی دروازه بادران، آنها نتوانستند کوروش ملکی را به عنوان گلر سابق خود تسلیم کنند و این دیدار خانگی را واگذار کردند. گل‌های بادران را در این بازی کیوان امرایی (دقیقه 45 پنالتی)، ایمان غلامی (دقیقه 45و 62) و تک گل سپیدرود را نیز محمد دادرسی در دقیقه 51 به ثمر رساندند.
سپیدرود با این شکست به رده سیزدهم جدول سقوط کرد و بادران نیز با 25 امتیاز و اختلاف 5 امتیازی از صدرنشین در رده پنجم قرار گرفت.

سپیدرود رشت دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سپیدرود رشت دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس

 در یکی از دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم‌های هوادار و مس سونگون از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳ بر یک شاگردان مسعود شجاعی به پایان رسید.

برای هوادار در این مسابقه داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳، بابک مرادی در دقیقه ۲۰ و مهرشاد عبداللهی در دقیقه ۷۶ گلزنی کردند و تنها گل تیم میهمان روی اشتباه و گل به خودی صائب محبی در دقیقه ۳۰ به ثمر رسید.

منبع: تسنیم

tags # فوتبال سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن
  • این تیم شکست ناپذیر است! گل روبرت آندریش به اشتوتگارت در دقیقه 96 (بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت)
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد
  • شکست اسرائیل در عملیات وعده صادق جبران‌ناپذیر است
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا
  • ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی