Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله شعبانی گفت: اگر احساس توانایی و برنامه اقتصادی و توان نظارتی بر دولت را ندارید ورود در عرصه مجلس شورای اسلامی شرعا حرام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان"آیت الله حبیب شعبانی" در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان گفت:  رحمت به بخشش الهی گفته می شود و حوائج را برآورده و کمبودهای جامعه بشری را جبران می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با بیان اینکه در ادامه قرآن کریم رحمت و هدایت بودن را برای محسنین روایات می کند، افزود: فیض بهره مند شدن از این دو رکن مخصوص همه نیست و به سادگی نمی تواند بهره مند شود.

وی با اشاره به اینکه اگر با فرمول و ضوابط الهی پیش بریم خدای ماهم خدای ابراهیم(ع) است، تصریح کرد: اگر می خواهیم اهل دارالسلام شویم شرط آن محسن بودن است و به این مقام دست پیدا کنیم.

وی  با بیان اینکه پول و ثروت مطالع بی ارزش دنیا است، ابراز داشت: اگر امروز ثروت در غرب است به دلیل این است که بی ارزش است و این در حالیست که عقل و حکمت و اندیشه درست را خداوند به محسنین می دهد.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه برای رسیدن به مقام عبودیت باید نماز را اقامه کرد، خاطرنشان کرد: کسی که اول وقت نماز نخواند شفاعت را از دست می دهد و کسی که نماز آن قضا شود شفاعت نخواهد شد.

وی با بیان اینکه اظهار نظر متفاوت در گرانی از سوی مسئولین موجب سلب اعتماد مردم می شود، گفت: برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی فرافکنی در زمینه گرانی کالاها و افزایش قیمت بنزین را دارند.

آیت الله شعبانی با ضمن قدردانی از حمایت هایی مردم از نظام اسلامی، افزود: مطابق با خواسته های عمومی مردم حرکت کردند از مطالبات ما است.

وی بااشاره به روز دانشجو تصریح کرد: عده ای به نام دانشجو از فضای مطالبه گری مردم آشوب ایجاد می کنند و  این حالیست مه فرهیختگان ما باید رهبری مطالبه گری را برعهده بگیرند.

وی با بیان اینکه  مسئولین باید دربین دانشجویان باشند و به مطالبه گری آنان پاسخ دهند، گفت: امروزه دانشجویان با بسیاری از مشکلات دسته پنجه نرم می کنند یکی از آنان ازدواج است که مسئولین باید خوابگاه هایی برای دانشجویان متاهل احداث کنند.

امام جمعه همدان باخطاب به ثبت نام کنندگان کاندیدا در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: اگر احساس توانایی و برنامه اقتصادی و توان نظارتی بر دولت را ندارید ورود در عرصه شرعا حرام است.

آیت الله شعبانی افزود: تعداد معلولین استان همدان از میانگین کشوری بالاتر است که ازدواج های خانوادگی و ازدواج در سنین پایین موجب این مهم می شود.

وی گفت:  باید از هزینه های گزاف برای فاتحه پرهیز کرد و آبرای خیریه و فقرا صرف شود و همچینن از سخنرانان توانا در مجالس ختم بهره برد.

 

 

 

 

پایان پیام/155

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد خبرگزاری شبستان استان بوشهر نماز جمعه خطبه های نماز جمعه مسجد مسجد انتخابات مجلس اردبیل ثبت نام مجلس نماز جمعه همدان دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۸۹۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد

جدول شماره ۵ لایحه بودجه ۱۴۰۳ که به درآمدهای دولت در بخش‌هایی نظیر درآمدهای نفتی، مالیاتی، حقوق گمرکات، حقوق مالکانه دولت در معادن و ارتباطات اختصاص دارد، در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ که مربوط به بخش دوم آن و جداول بودجه است در دستور کار قرار گرفت و جدول شماره (۵) که به درآمدهای دولت از جمله درآمدهای نفتی، مالیاتی، حقوقی و گمرکات، حقوق مالکانه دولت در معادن و حقوق مالکانه دولت در ارتباطات اختصاص داد، به تصویب نمایندگان رسید.

کد خبر 749018

دیگر خبرها

  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • محمودزاده: موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود