Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@00:43:53 GMT

ثبت نام ۲۳۹ داوطلب در البرز

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۱۱۳۲

ثبت نام ۲۳۹ داوطلب در البرز

نور محمد فردی شامگاه جمعه در این باره افزود: از مجموع این تعداد ثبت نام شده، تعداد ۱۹۷ نفر مرد (۸۲ درصد) و تعداد ۴۲ نفر زن(۱۸درصد) هستند.

وی ادامه داد: امروز در ششمین روز از آغاز ثبت نام داوطلبان انتخاباتی در استان البرز ۵۳ نفر  ثبت نام کرده اند که  از این تعداد ۴۳ نفر مرد و ۱۰ نفر زن هستند.

  فردی افزود: از این تعداد ۵ نفر از افراد ثبت نام شده مربوط به حوزه انتخابیه ساوجبلاع، نظرآباد و طالقان  ۴۸ نفر مربوط به حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس ستاد انتخابات استان گفت : از نظر تحصیلات ۹ نفر دارای مدرک دکتری و ۴۲ نفر فوق لیسانس و دو نفر دارای مدرک لیسانس هستند. 

فردی اظهار داشت:: داوطلبان از نظر سوابق کاری۲۴ نفر کارمند، پنج نفر بازنشسته، هفت

نفر فرهنگی، یک نفر شغل آزاد و ۱۶ نفر سایر مشاغل هستند. 

  وی افزود: از نظر گروه سنی ۶ نفر در رده سنی ۳۰ تا ۳۵ سال، ۱۳ نفر در رده سنی ۳۶ تا ۴۰ سال، ۱۴ نفر در رده سنی ۴۱ تا ۴۵ سال، ۱۰ نفر در رده سنی ۴۶تا۵۰ سال، چهار نفر در رده سنی ۵۱ تا ۵۵ سال، یک نفر در رده سنی ۵۶ تا ۶۰ سال، سه نفر ۶۱ تا ۶۵ سال و ۲ نفر ۶۶ تا ۷۰ سال می باشند.

فردی گفت: از مجموع ۲۳۹ نفر ۲۰۱ نفر در مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد و ۳۸ نفر در مرکز حوزه انتخابیه ساوجبلاغ طالقان و نظر اباد ثبت نام کرده اند که ۲۲ نفر از این تعداد در ستاد انتخابات وزارت کشور ثبت نام شده اند.

استان البرز با ۶ شهرستان و حدود سه میلیون نفر  دارای ۲ حوزه انتخابیه شامل کرج ، اشتهارد و فردیس و  حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان  است. از استان البرز سه نماینده به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفندماه سال جاری برگزار می شود، راه می یابند.

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان استان البرز انتخابات مجلس شورای اسلامی وزارت کشور زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۱۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، جمعه 21 اردیبهشت‌ماه مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در 22 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد. در دور اول انتخابات که جمعه 11 اسفند برگزار شد، 245 نماینده منتخب شدند و سرانجام 45 کرسیِ دیگرِ مجلس، به مرحله دوم کشیده شد.

با هماهنگیِ وزارت کشور و شورای نگهبان، در دور اول در حوزه‌های انتخابیه رشت و خمام، قم، ملایر و آبادان انتخاباتِ تمام‌الکترونیک داشتند و در این مرحله، حوزه‌های «تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر» انتخابات الکترونیکی دارند.

در فیلم زیر، شیوه‌ی رأی‌دهیِ الکترونیکی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • ۱۵۳ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه لنجان تعبیه شده است
  • انتخابات دور دوم مجلس در زنجان چالش بین فضاسازی و حقیقت
  • پیش بینی ۱۵۳ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه لنجان
  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • فراخوان پذیرش داوطلب برای حوزه علمیه استان
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • تشریح اقدامات دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد و کلات
  • هزار و ۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات فعال خواهند بود