Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین اسلامی، رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی نوجوانان کشور ـ انتخابی تیم ملی ۱۴ و ۱۵ آذر جاری به میزبانی سمنان در پیست دوچرخه سواری پارک سوکان برگزار شد.  

او افزود: در این رقابت ۱۳۰ دوچرخه سوار از ۲۲ استان کشور در ۴ رشته و ۴ گروه سنی نوجوانان با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی تصریح کرد: تیم کرمان متشکل از علی خدامی، محمد امین رحیم آبادی، بردیا خباززداه، رضا صادقی، ترک زاده و دباغ به نمایندگی از استان کرمان در این رقابت‌ها حضور یافت.

 

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان بیان داشت: در پایان، تیم‌های لرستان، اصفهان و کرمان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

اسلامی به نتایج انفرادی این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: در پایان این رقابت ها، علی خدامی یک طلا و یک نقره، محمد امین رحیم آبادی دو نشان نقره و برنز و بردیا خباززداه دو نشان طلا و یک نقره را به خود اختصاص دادند.

او با اعلام اینکه کمیته فنی فدراسیون دوچرخه‌سواری بر این رقابت‌ها نظارت داشت، افزود: بهترین‌های این رشته با انتخاب کمیته فنی فدراسیون به اردوی تیم ملی فراخوانده می‌شوند.

اسلامی تصریح کرد: مراسم اهدای مدال این رقابت‌ها با حضور خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران برگزار شد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی

محسن شاه سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با دعوت سرمربی تیم ملی دو دوچرخه سوار قزوینی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان دعوت شدند.

وی افزود: حسین زنجانیان و طاها قابلی برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی که خود را برای مسابقات آسیای آماده می‌کند دعوت شده‌اند.

دبیر هییت دوچرخه سواری قزوین بیان کرد: این اردو از امروز چهارشنبه در گیلان آغاز شده و یک هفته ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6088166

دیگر خبرها

  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • نشان نقره کراس کانتری نوجوانان کشور برای رکابزن نهاوندی
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی