Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@07:45:05 GMT

برای کسب سهمیه المپیک 2020 تلاش می‌کنم

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۳۶۱۴

برای کسب سهمیه المپیک 2020 تلاش می‌کنم

ایسنا/کرمانشاه عضو تیم ملی کاراته ایران که طی روزهای گذشته در هفتمین و آخرین مرحله رقابت‌های لیگ برتر کاراته وان 2019 در اسپانیا از دور رقابت‌ها کنار رفت، گفت: تمام تلاشم را برای کسب سهمیه المپیک 2020 می‌کنم.

سعید احمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: سال گذشته که دچار مصدومیت شدم و مدتی را از میادین دور بودم، تصمیم گرفتم یک وزن بالاتر یعنی وزن 75 کیلوگرم را امتحان کنم و در این وزن به مسابقات اعزام شدم، اما در نهایت به وزن خودم یعنی 67 کیلوگرم برگشتم، چراکه در این وزن شانس بیشتری برای کسب سهمیه المپیک دارم و سالها در این وزن برای کشورم افتخارآفرینی کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که این روزها به دعوت تیم ملی انگلیس در شهر منچستر کلاس‌های آموزشی برگزاری می‌کند، در خصوص تکرار ناکامی‌هایش در مسابقات کاراته وان  گفت: برای حضور در آخرین مرحله این رقابت‌ها با هزینه شخصی به اسپانیا رفتم و هرچند نتوانستم مدال‌آوری داشته باشم، اما از عملکردم در این مسابقات راضی بودم.

 ملی پوش کرمانشاهی کاراته ایران اضافه کرد: از شرایطی که دارم راضی هستم و فکر می‌کنم بعد از یکسال در وزن اصلی خودم عملکرد خوبی داشتم.

وی به در پیش بودن مسابقات کسب سهمیه المپیک در پاریس در بهمن ماه اشاره کرد و افزود: تمام تمرکز و تلاشم را برای حضور در این رقابت‌ها قرار داده‌ام و امیدوارم بتوانم در وزن 67 کیلوگرم سهمیه المپیک را برای کشورم بگیرم.

احمدی در ادامه با انتقاد از صحبت‌هایی که گاها در مورد مهاجرت او عنوان می‌شود، گفت: اینها همه شایعه است و مهاجرت نکرده‌ام. متاسفانه این فرهنگ هنوز بین مردم ما جا نیفتاده که بازیکنانِ دارای عناوین متعدد جهانی هموازه از سوی کشورهای مختلف برای حضور در سمینارها و کارگاه‌های آموزشی دعوت می‌شوند تا تجربیاتشان را به دیگر ورزشکاران انتقال دهند.

وی تاکید کرد: من هم بر این اساس به کشورهای مختلف دعوت می‌شوم و به آموزش می‌پردازم. هر جا هم لازم باشد برای پرچم کشورم در میادین حضور پیدا می‌کنم و مسابقه می‌دهم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كاراته سعید احمدی المپیک توکیو 2020 کاراته وان كرمانشاه استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک

دو ملی‌پوش شمشیربازی ایران موفق به کسب سهمیه المپیک در در روز نخست مسابقات انتخابی زون آسیا نشدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی؛ مسابقات انتخابی زون آسیا به منظور توزیع سهیمه باقی مانده المپیک در سطح قاره آسیا از امروز (شنبه 8 اردیبهشت) در فجیره امارات آغاز شد. 

غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس

روز نخست این رقابت ها به برگزاری دیدارهای اسلحه اپه و سابر مردان و اسلحه فلوره بانوان اختصاص داشت که طی آن نمایندگان ایران به مصاف حریفان شان رفتند. 

* اسلحه فلوره بانوان
زهرا کارگر نماینده ایران در این بخش از مسابقات بود که با حضور 14 شمشیرباز برگزار شد. کارگر در مرحله مقدماتی متحمل 5 باخت شد و در رقابت با نماینده بحرین پیروز شد و از صعود بازماند. زهرا کارگر در جدول رده بندی صاحب جایگاه 12 شد. 

* اسلحه اپه مردان
رقابت های اسلحه اپه با حضور 24 شمشیرباز و از جمله محمد اسماعیلی برگزار شد. اسماعیلی در مرحله گروهی با کسب 3 پیروزی و متحمل شدن دو باخت موفق به صعود و حضور در جمع 16 بازیکن برتر شد. 

این ملی‌پوش اسلحه اپه در این مرحله و در رقابت با «عبدالعزیز الشاطی» از کویت 15 بر 11 پیروز شد و به جمع هشت بازیکن برتر صعود کرد.  «رانگ لی» از چین تایپه حریف اسماعیلی در این جدول بود. اسماعیلی در این جدول و در رقابت با این شمشیرباز به برتری 15 بر 12 دست یافت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

شمشیرباز اسلحه اپه ایران در مرحله نیمه نهایی مقابل «هانگ وی هو» از هنگ کنگ قرار گرفت. اسماعیلی رقابت نزدیکی با این شمشیرباز برگزار کرد و با حداقل اختلاف امتیاز و نتیجه 15 به 14 شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

بدین ترتیب محمد اسماعیلی با وجود پیشروی تا مرحله نیمه نهایی رقابت های انتخابی زون آسیا از کسب سهیمه المپیک باز ماند. او در رده بندی نهایی در جایگاه مشترک سوم قرار گرفت.

قهرمان مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا در هر بخش صاحب سهمیه المپیک می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • رنگرز: توقع از کشتی‌ در المپیک باید همان یک نشان طلا باشد/ از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟