Web Analytics Made Easy - Statcounter

با فرا رسیدن ششمین روز از ثبت نام نامزدهای انتخاباتی برای مجلس یازدهم ۵۴ نفر با حضور در حوزه‌های انتخابیه همدان اقدام به ثبت نام کردند تا مجموع داوطلبان انتخابات مجلس تا پایان روز ششم به ۲۸۳ نفر افزایش یابد. ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مصطفی آزادبخت در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه در روز ششم ثبت‌نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان همدان 54 نفر اقدام به ثبت نام کرده‌اند اظهار داشت: از این تعداد 4 نفر زن و 50 نفر نیز از مردان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در حوزه انتخابیه  همدان و فامنین  16 نفر،  ملایر 9 نفر، نهاوند 5 نفر، تویسرکان 3 نفر، بهار و کبودراهنگ 8 نفر، اسدآباد 6 نفر و رزن و درگزین نیز 7 نفر ثبت نام کرده‌اند.

انتخابات 98-کرمان| اعلام حضور پررنگ چهره‌های مطرح استان در انتخاباتانتخابات 98| پازل نام‌نویسی نمایندگان استان سمنان در انتخابات مجلس تکمیل شدانتخابات 98- کردستان| ثبت‌نام 167 داوطلب انتخابات مجلس تا پایان روز ششم قطعی شد

معاون استاندار همدان اعلام کرد: از 54 نفری که در روز ششم اقدام به ثبت نام کرده‌اند 3 نفر مدرک کارشناسی، 43 نفر  مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد، 7 نفر نیز مدرک دکتری  و یک نفر نیز تحصلات حوزوی دارند.

وی افزود: 29 تن از افراد ثبت نامی کارمند، 7 نفر استاد دانشگاه، 3 نفر فرهنگی، 4 نفر شغل آزاد، 2 نفر پزشک، 6 نفر بازنشسته، یک نفر بیکار و 2 نفر نیز بیکار هستند.

به گزارش تسنیم در نخستین روز ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 19 نفر، دومین روز 31 نفر، سومین روز 37 نفر و چهارمین روز 50 نفر و پنجمین روز 92 نفر نام‌نویسی کرده‌اند و در مجموع تاکنون 283 نفر به گردونه رقابت انتخابات مجلس وارد شده‌اند.

انتهای پیام/742/ح

R41405/P/S6,75/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر

به گزارش جام جم آنلاین،بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلسِ دوازدهم از بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

انتخابات در دو حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و مرودشت-ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم کشیده شده تا سرنوشت ۳ نماینده باقی مانده استان، ۲۱ اردیبهشت مشخص شود. 

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • شانا و جبهه پایداری در جستجوی ۳ کاندیدا /لیست مشترک قطعی شد؟
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • 220 میلیارد تومان بودجه برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق اخذ رای در دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی