Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی صفایی فرد روز شنبه به ایرنا گفت: ۱۵ نفر از این فوت شدگان به علت سقوط از بلندی، ۱۰ نفر براثر برخورد جسم سخت، ۳ نفر برق گرفتگی و یک نفر نیز براثر سوختگی جان خود را از دست داده اند.

وی اعلام کرد: در این مدت تعداد ۸۱۵ نفر نیز بر اثرمصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۲۱ نفر زن و بقیه مرد بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفایی فرد همچنین گفت: در مهرماه امسال ۱۷ نفر به علت حادثه کاری در استان فوت کردند که یک نفر از آنها زن بود.

وی گفت: آمار تلفات ناشی از حوادث کار در مهر ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲ نفر افزایش داشته است.

در مهر ماه امسال ۱۲۶ نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۱ نفری را نشان می دهد.

مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی گفت: تعداد کل فوت شدگان حوادث کاری در استان در سال ۹۷ برابر با ۷۳ نفر بود که یک نفر از آنان زن و بقیه مرد بودند.

وی همچنین اعلام کرد: تعداد کل مصدومین حوادث کار مراجعه کننده در سال گذشته یکهزار و ۳۰۶ نفر بود که از این تعداد ۴۰ نفر زن و یکهزار و ۲۶۶ نفر مرد بودند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی حوادث سازمان پزشکی قانونی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی حوادث سازمان پزشکی قانونی کشور آذربایجان شرقی حوادث سازمان پزشکی قانونی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۴۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : در سال گذشته ۳۹ درصد سرقت تجهیزات شبکه برق در استان کاهش و وصول مطالبات ۸۶ درصد افزایش و شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه از گرید A به A+، در خدمتگزاری به مردم ارتقاء یافته است.

وی توسعه شبکه برق، اصلاح انشعاب‌های فرسوده، فرهنگ سازی و تشویق مشترکان به مدیریت مصرف را از جمله برنامه‌های این شرکت برای گذر از اوج بار تابستان امسال دانست.

مرادی به ۱۸۰ اقدام ابلاغی وزارت نیروی برای مدیریت مصرف برق در اوج بار مصرف تابستان امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به رشد فزاینده مصرف برق در سال‌های اخیر، عبور موفق از اوج مصرف برق در تابستان پیش رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به همین دلیل با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تدابیر لازم، از بروز هرگونه خاموشی در این ایام باید جلوگیری کنیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق «سوخت و اتباع غیرمجاز»
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه