Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@17:06:08 GMT

کتاب زندگی «چهره سال هنر انقلاب» رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۶۷۸۳

کتاب زندگی «چهره سال هنر انقلاب» رونمایی می‌شود

گروه ادب ــ کتاب «در جست‌وجوی مهتاب» زندگی و نویسندگی حمید حسام، چهره سال هنر انقلاب اسلامی عصر امروز، 16 آذرماه، رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ کتاب «در جست‌و‌جوی مهتاب» روایت زندگی و نویسندگی سردار حمید حسام است که به همت انتشارات شهید کاظمی به قلم حسین قرایی روانه بازار شد.

حمید حسام در سال ۱۳۴۰ در همدان متولد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد ادبیات فارسی دانشگاه تهران است. وی در هشت سال دفاع مقدس حضور فعالی داشته و اکنون یکی از جانبازان پرافتخار کشورمان محسوب می‌شود و مؤلف بیش از ۱۴ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس نظیر خاطرات شفاهی، داستان کوتاه و داستان با عناوینی همچون کتاب «وقتی مهتاب گم شد»، «آب هرگز نمی‌میرد»، «غواص‌ها بوی نعناء می‌دهند»، «فقط غلام حسین باش»، «راز نگین سرخ»، «دهلیز انتظار» و... است.

قرایی پیش از این سه کتاب در حوزه تاریخ شفاهی شعر معاصر با نام‌های «حوالی روشن صدا»، «همسایه سدر و همسفر رود»، از «مشهد تا ژوهانسبورگ» را منتشر کرده است و اثر آخرش امروز، شنبه ۱۶ آذرماه از ساعت ۱۷:۳۰ در تماشاخانه مهر حوزه هنری رونمایی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: نشر شهید کاظمی حمید حسام رونمایی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۶۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه نقد پیش از چاپ کتاب داستانی «سروان شوذب مشکینی» نوشته مهرداد عادلی فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت با حضور ابوالفضل درخشنده، محمدقاسمی پور، مرجان حصیرچی، طاهره قادری و نویسنده اثر در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این کتاب شامل خاطرات مرحوم سروان شوذب مشکینی از فرماندهان گروهان لشکر ۲۱ حمزه در دوران دفاع مقدس است.

برنامه مورد اشاره فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۴ در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

کد خبر 6098992 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • ۲۱ عنوان کتاب در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رونمایی می‌شود
  • آیین رونمایی از کتاب عکس «مشهد در روزگار انقلاب»
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • کتاب‌هایی که اگر فیلم شوند، پرفروش می‌شوند
  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود