Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مهاجم تاثیرگذار آبی پوشان در هفته سیزدهم هم یک پاس گل داشت تا همچنان با اختلاف بهترین بازیکن تهاجمی لیگ باشد.

 در هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر مهدی قائدی که تاثیرگذارترین و امتیاز آورترین بازیکن فصل جاری است، با پاس گل ۳ امتیازی اش مقدمات شکست پدیده مقابل استقلال را ایجاد کرد تا همچنان تاثیرگذارترین بازیکن فصل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائدی با ۶ گل بعد از مقانلو و در کنار دیاباته و آل کثیر در رده دوم جدول گلزنان برتر و با ۵ پاس گل، بالاتر از همه پاسورها قرار دارد تا در مجموع با تاثیرگذاری مستقیم روی ۱۱ گل بهترین بازیکن تهاجمی لیگ باشد.

پس از اعجوبه ۲۰ ساله استقلالی‌ها، شهریار مقانلو با ۷ گل دومین بازیکن برتر تهاجمی، شیخ دیاباته دیگر مهاجم آبی پوشان با ۶ گل و یک پاس گل به همراه مهدی ترابی از پرسپولیس با ۵ گل و ۲ پاس گل و تاثیرگذاری مستقیم روی ۷ گل، در رده بعدی قرار دارند.

عیسی آل کثیر از صنعت نفت با ۶ گل، علی علیپور از پرسپولیس با ۴ گل و ۲ پاس گل، سعید واسعی از پیکان با ۳ گل و ۳ پاس گل، امید نورافکن از سپاهان به همراه وریا غفوری از استقلال با ۲ گل و ۴ پاس گل، هر یک با تاثیرگذاری مستقیم روی ۶ گل، دیگر بازیکنان برتر در فاز تهاجمی می باشند.

 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استقلال مهدی قائدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۶۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر بعد از جدایی پرماجرایش در تابستان در نیم فصل به پرسپولیس برگشت و با حضور او، شهاب زاهدی و نبیل باهویی از این تیم جدا شدند تا او تنها مهاجم تخصصی پرسپولیس باشد.

عیسی در این مدت عملکرد خوبی داشته و روز گذشته مقابل آلومینیوم گل‌های دوم و چهارم پرسپولیس را به ثمر رساند و می‌توانست باعث صعود تیمش شود که اتفاقاتی غیرمنتظره در اراک رخ داد.

آل کثیر طی ۸ بازی در لیگ برتر ۴ گل به تراکتور، فولاد، ملوان و صنعت نفت آبادان زده و در جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران و آلومینیوم نیز سه گل زده تا در مجموع هفت گل در این فصل با لباس پرسپولیس زده باشد.

شهاب زاهدی که در حال حاضر در لیگ ژاپن بازی می‌کند ۶ گل در لیگ و یک گل در لیگ قهرمانان زده بود.

عیسی حالا با ادامه روند گلزنی‌هایش می‌تواند برترین گلزن پرسپولیس در لیگ برتر نیز بشود. او برای این ماموریت ۶ بازی حساس را پیش روی خود دارد که این هفته باید در مصافی جذاب مقابل هم‌تیمی‌های سابقش در سپاهان قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • تصمیم عجیب مورایس درباره آقای گل لیگ برتر
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال