Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@14:00:12 GMT

مصطفی دنیزلی از تراکتور اخراج شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۷۶۸۷

مصطفی دنیزلی از تراکتور اخراج شد

مصطفی دنیزلی پس از توافق با مالک و مدیرعامل باشگاه تراکتور از این تیم جدا شد. اواخر خرداد ماه امسال، مصطفی دنیزلی هدایت تیم فوتبال تراکتور را برعهده گرفته بود که این سرمربی توانست تا پایان هفته سیزدهم ۱۸ امتیاز کسب کند. احد شیخ لازی به عنوان مربی موقت جای این مربی ترک تبار را گرفت.

براساس اعلام باشگاه تراکتور، باتوجه به فشردگی مسابقات، در حال حاضر تا زمان انتخاب سرمربی جدید، هدایت فنی تراکتور به احد شیخ لاری سرپرست تیم تراکتور سپرده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیزلی چندی پیش نیز به دلایل مسائل شخصی درخواست جدایی از تراکتور را داده بود.

گفتنی است، احد شیخ لاری دارای مدارک مربیگری لیسانس جامع بین‌المللی مربیگری حرفه‌ای از فدارسیون فوتبال انگلستان، گواهی نامه بین‌المللی مربیگری حرفه‌ای از فیفا تحت نظر فیلیپ ردون و لیسانس A بین‌المللی مربیگری حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا و اروپا هست و طی سال‌های ۷۹ تا ۸۲ به عنوان دستیار و در فصل ۸۶ – ۸۷ نیز به عنوان سرمربی هدایت تراکتور را برعهده داشت. همچنین شیخ لاری از ابتدای فصل جاری به عنوان سرپرست در کنار تراکتور حضور دارد.

256 251

کد خبر 1328591

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مصطفی دنیزلی باشگاه تراکتور انتخابات مجلس یازدهم ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ استان کردستان مارک ویلموتس بازار طلا و ارز تیم ملی فوتبال ایران تعهدات ایران در برجام باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود

مورینیو مایل است که بار دیگر هدایت شیاطین سرخ را به عهده بگیرد

طرفداری | به گزارش ساموئل لاکهرست (خبرنگار نزدیک به منچستریونایتد)، ژوزه مورینیو تمایل دارد که بار دیگر هدایت شیاطین سرخ را به عهده بگیرد. این سرمربی پرتغالی پس از قطع همکاری با آاس رم، هم‌چنان بدون تیم بوده و در روزهای اخیر نامش پیرامون باشگاه‌های دیگری چون چلسی و بایرن مونیخ نیز شنیده شده‌است.

با وجود علاقه شخص مورینیو به حضور مجدد روی نیمکت اولدترافورد، سران منچستریونایتد علاقه چندانی به همکاری با این سرمربی ندارند و نسبت به بازگشت او بدبین‌اند. مورینیو از جولای ۲۰۱۶ تا دسامبر ۲۰۱۸ هدایت منچستریونایتد را به عهده داشت و موفق شد تیمش را سه جام مختلف از جمله قهرمانی در لیگ اروپا برساند.

شکست سنگین منچستریونایتد برابر کریستال پالاس و دور شدن این تیم از منطقه کسب سهمیه، احتمال اخراج اریک تن هاخ از این تیم را بیشتر از قبل کرده‌است. 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • شنول گونش نامزد جدی هدایت تیم ملی کره
  • گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید