Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام جزئیات و شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در این آزمون تا ۲۵ آذر ادامه دارد.

دکتر حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت کنندگان بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور از ساعت ۱۶ امروز شنبه ۱۶ آذر تا ۲۵ این ماه می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که همزمان با آغاز ثبت نام منتشر خواهد شد، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیر ایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار دارد)، در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، می‌توانند حداکثر در دو رشته امتحانی (طبق ضوابط از رشته‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام) متقاضی ثبت‌نام در این آزمون شوند. 

هزینه ثبت نام آزمون ارشد

توکلی تاکید کرد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان و پرداخت مبلغ ۴۵۰ هزار تومان به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون یک کدرشته امتحانی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبانی که علاوه بر رشته‌ انتخابی یا امتحانی اصلی (رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ شرکت در رشته‌ امتحانی دوم هستند، ضرورت‌ دارد که‌ کدرشته‌ امتحانی دوم را نیز در بند مربوط در تقاضانامه درج کنند. این دسته از داوطلبان باید برای رشته امتحانی دوم یک‌ کارت اعتباری دیگر ، به مبلغ ۴۵۰ هزار تومان علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری کنند.

به گفته وی، داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون کدرشته‌های امتحانی (اصلی و شناور) که علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، لازم است علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۳۸ هزار تومان دیگر نیز برای اعلام علاقه‌مندی به دوره‌های مذکور، اقدام کنند.

توزیع کارت آزمون ارشد از ۲۵ فروردین

توکلی گفت: داوطلبان لازم است از روز دوشنبه ۲۵ تا روز چهارشنبه ۲۷ فروردین با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند. 

زمان برگزاری آزمون ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و همچنین بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور روزهای پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ فروردین ماه ۹۹ در حوزه‌های مربط برگزار می‌شود.

به گفته وی، کارنامه اعلام نتایج اولیه تمامی داوطلبان آزمون فوق از سوی سازمان سنجش براساس برنامه زمانی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی  سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد، لذا تمامی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته، که در زمان مقتضی منتشر خواهد شد، نسبت به انتخاب رشته مورد نظر اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جزییات ثبت نام آزمون ارشد زمان ثبت نام آزمون ارشد 99 آزمون کارشناسی ارشد 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متخلف آزمون سراسری و برگزاری آزمون مجدد در زیرکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون دیروز خوشبختانه یکی از آزمون‌های بسیار خوب و سالم و امن بود. پورعباس افزود: در مجموع در کشور چهار متخلف دستگیر شدند.

وی گفت: این دستگیری در مقایسه با سال گذشته که حدود ۱۰۰۰ نفر بود، در حد صفر بود. رئیس سازمان سنجش با تبریک به داوطلبان به علت همکاری خوب با این سازمان و دست رد به گروه‌های که تلاش می‌کردند داطلبان را اغفال کنند، از همکاری داوطلبان قدردانی کرد. پورعباس گفت: یکی از متخلفان دستگیر شده در تهران و سه نفر دیگر در شرق و غرب کشور بودند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور همچنین گفت: آزمون دیروز فقط در شهرستان زیر کوه و ولی آباد خراسان جنوبی به علت وقوع سیل بسیار شدید برگزار نشد. به گفته او حدود ۶۰ داوطلب با وجود تلاش نیرو‌های امدادی به حوزه امتحانی نرسیدند. او ادامه داد: این نوید داده می‌شود با هماهنگی صورت گرفته در سه هفته آینده آزمون اختصاصی مجدد از داوطلبان آن منطقه گرفته شود تا حقی از کسی تضییع نشود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزمون سراسری برای دواطلبان سیل زده تکرار می شود
  • دستگیری ۴ متخلف آزمون سراسری و برگزاری آزمون مجدد در زیرکوه
  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • بازداشت ۴ کنکوری متخلف ؛ جزئیات تخلف این ۴ نفر
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • ۳ هزار نفر در کنکور مرحله اول خاش شرکت دارند
  • تلاش سازمان سنجش برای تحقق عدالت آموزشی در کشور
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد