Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام گفت: بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در راستای هر چه بهتر برگزار شدن کنگره۳۰۰۰ شهید ایلامی ضروری است و باید آنطور که شایسته مقام شهداست برنامه‌ریزی کنیم. ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی برگزاری کنگره سه هزار شهید استان ایلام اظهار داشت: استان ایلام با جمعیت کم خود در دوران دفاع مقدس سه هزار شهید و 12 هزار جانباز دین خود را به کشور ادا کرد و امروز همه موظف به خدمتگذاری این مردمان شهیدپرور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون در هر مقطع حساسی، یاد و خاطره و تشییع پیکر شهدا انگیزه و تحولی دوباره ایجاد کرده است، اکنون در این مقطع حساس زمانی، برگزاری کنگره شهدای استان تلنگری است که با ایجاد فضای معنوی و زنده کردن یاد و خاطره آنان به ما کمک کند تا این مقطع را نیز به راحتی پشت سر بگذاریم.

نخستین کنگره شهدای دانش آموز دختر مازندران برگزار شدکنگره شهدای ورزشکار کشور با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران برگزار می‌شودآیت‌الله علم‌الهدی: در طلیعه برگزاری کنگره 18 هزار شهید خراسان رضوی "کنگره شهدای روحانی" ‌برگزار شود

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه در ارتباط با شهدا و دفاع مقدس باید اقدامات ماندگاری انجام شود، یادآور شد: ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس تنها استانی بود که در جنگ مهاجرت نکرد و با تمام وجود از کشور دفاع کرد و امروز برای توسعه نیازمند کمک و جبران هشت سال مسکوت ماندن برنامه توسعه در ان دوران است.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه نرخ درصد شهادت و ایثارگری ایلامیان از کل کشور بالاتر است، تاکید کرد: هر آنچه در زمینه فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا در دفاع مقدس و شهدا خاطره تعریف کرده و بنویسیم، نمی توانیم اندکی از دریای عظیم ارزش‌های این دوران و رشادت‌های فرزندان این مرز و بوم را بیان کنیم از این رو باید از همه ظرفیت‌ها و روش‌های نو در این حوزه بهره گیریم.

وی، برگزاری کنگره شهدا در استان را متعلق به همه آحاد جامعه و تک تک خانواده‌ها دانست و بر بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل ها در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این کنگره تاکید کرد.

استاندار ایلام افزود: از استان های دیگر که تجربه برگزاری این کنگره‌ها را داشته‌اند الگوبرداری شده و از تجارب و کارهای مهمی که در برگزاری آن صورت گرفته استفاده شود.

وی ادامه داد: یک نماد مشخص برای المان‌های شهدا در استان تعریف کنیم و نمایشگاهی مختصری از آثاری فاخر، کتاب‌ها و آثار شاخص به صورت نمایشگاه کوچکی در کنار سالنی که رهبر معظم انقلاب حضور می‌یابند دایر و برگزار شود.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: در کارهای هنری شاخص‌های برجسته با عنوان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در کنگره به نمایش درآید، خودروهای حمل و نقل عمومی هم باید تبلیغاتی در این زمینه داشته و المان ها و عکس‌های شهدا در خیابان ها و کوچه‌های شهر به صورت شکیل نصب شوند.

وی با تاکید بر این امر که در برگزاری کنگره شهدا باید یک کار ناب و ابداعی را برگزار کنیم، گفت: آثار برجسته‌ای از استان در موزه دفاع مقدس ارائه و بیشتر تلاش شود تا هنر ایلامی با شاخصه‌های دفاع مقدس را در این کنگره به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/891/ز

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد

فرماندار مرند در این مراسم با تاکید بر الگو قرار شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

داود عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا، تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطر نشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی، چون قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از هیچ دشمنی ندارد.

وی ادامه داد: در حال نابودی اسرائیل از روی این جهان هستیم که این نابودی در قبال ایستادگی و از جان گذشتگی این شهدا میسر شده است.

شهید مدافع حرم محرم علیپور، در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، در نبرد با پیروان اسلام آمریکایی برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد