Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده یگانهای ویژه ناجا گفت: کارکنان این یگان با هوشمندی و برخورد مدبرانه با این دو دسته، از تبدیل معترضان به اغتشاشگران جلوگیری کردند. ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حبیب‌اله جان‌نثاری در مراسم یادواره شهدای تیپ 83 امام صادق استان قم با اشاره به وقوع حوادث اخیر در کشور اظهار کرد: مثلث عربی، عبری و غربی با تمام توان رسانه‌ای، اطلاعاتی و پولی خود از سالها قبل آماده چنین حوادثی بودند تا از موج اعتراضات مردمی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی به نفع خود بهره ببرند که با تدابیر مقام معظم رهبری و بصیرت مردم، بار دیگر این فتنه ناکام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده یگانهای ویژه ناجا ادامه داد: بیانات مقام معظم رهبری در روز دوم اغتشاشات در اوج فتنه همچون آبی روی آتش بود و صفوف عامه مردم معترض از اغتشاشگران و آشوب‌طلبان جدا شد و کارکنان یگان‌ویژه با هوشمندی و برخورد مدبرانه با این دو دسته، از تبدیل شدن معترضان به اغتشاشگران جلوگیری کردند.

وی با اشاره به ایثار و شجاعت کارکنان نیروی انتظامی و یگان‌ویژه خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در حوادث اخیر شهدایی را تقدیم میهن اسلامی کرد که با ایثار و رشادت برای تأمین امنیت جان و مال مردم وارد عرصه شده بودند.

این مقام انتظامی تأکید کرد: یگان‌ویژه تا آخرین نفس و با اقتدار ایستاده تا با خنثی کردن نقشه شوم فتنه‌گران، فرصت هرگونه سودجویی را از اخلالگران نظم و امنیت بگیرد.

روایت و تصاویر هولناک از حمله آشوبگران به حوزه علمیه بانوانناگفته‌های رئیس پلیس کشور از آشوبهای اخیر و اجرای ناگهانی افزایش قیمت بنزین

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط امام خامنه‌ای فتنه 98 پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام خامنه ای فتنه 98 پلیس امام خامنه ای فتنه 98 پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای ناگهانی فرمانده یگان « اشباح » ارتش اسرائیل

منابع عبری چهارشنبه شب گزارش دادند که پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی صهیونیست‌ها، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.   با طولانی شدن جنگ و به اذعان محافل عبری با گذشت ۷ ماه از جنگ در جنوب و شمال اراضی اشغالی که بدون هیچ دستاورد محسوسی برای صهیونیست‌ها عجین شده است اکنون، شکاف‌ها و اختلافات با کناره‌گیری فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی تل آویو به علت ناکامی در جنگ غزه رنگ و بوی جدی‌تری گرفته است.   منابع خبری گزارش دادند که پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی و تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی برای استعفا، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.   پیش از این، شبکه خبری المیادین چهارشنبه شب به نقل از منابع عبری زبان گزارش داده بود که فرمانده یگان ویژه «رفائیم» که از آغاز حمله زمینی به غزه به طور پیوسته و مداوم در این باریکه جنگیده است، به دفیر حیفر فرمانده مافوق خود ابلاغ کرده که قصد دارد استعفا دهد.   در همین ارتباط، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت آحرونوت اعلام کرد که فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.   به نوشته این روزنامه عبری، این فرمانده صهیونیستی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پشت‌ پرده استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه  
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد  
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان « اشباح » ارتش اسرائیل
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم اسرائیل
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم صهیونیستی