Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرهاد دژپسند در همایش بژرگداشت روز دانشجو که امروز شنبه 16 آذرماه 98 در دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد، اظهار کرد: دانشجو، ذاتی مواج دارد و نمی‌تواند بدون تحرک باشد. اگر‌ تحرک دانشجو گرفته شود، هیچ فایده‌ای نخواهد داشت؛ اما باید کاملاً محققانه عمل و متفکزانه فکر کرد تا بتوانیم به سر منزل مقصود برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره روز داشنجو‌ گفت: سه دانشجوی آگاه برای بیان حقوق جامعه ایران، جان خود فدا کردند؛ دوره‌ای که اختناق کودتای سال 1332 تمام جامعه را فراگرفته بود.

وزیر امور اقتصاد و دارایی خاطرنشان کرد: آن شهیدان در برابر کسانی ایستادند که ظلم آنها مشخص شده بود. برنامه‌ریزی نفت باید توسط دولت اتجام می‌شد؛ اما آمریکا تحمل این کار را نداشت و انگلیس نیز در ادامه راه وارد شد.

دژپسند بیان کرد: انگلیس از هر راهی برای ادامه نداشتن نهضت نفت استفاده می‌برد.

ادامه دارد...

171 / 320 فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد دژپسند وزیر اقتصاد 16 آذر روز دانشجو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد دژپسند وزیر اقتصاد 16 آذر روز دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۱۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آچمز شدن وزیر خارجه انگلیس در برنامه زنده (فیلم)

دیگر خبرها

  • اظهارات وزیر کشور رئیسی درباره گشت ارشاد: وظیفه ذاتی پلیس است
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است /از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم
  • وزیر امور خارجه انگلیس در نقش آشپز (فیلم)
  • زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود
  • وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت
  • ۲۲ درصد دانش آموزان قزوینی دچار اضافه وزن هستند
  • (تصاویر) سفر تاریخی وزیر خارجه انگلیس به آسیای میانه