Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی روز شنبه در مراسم انعقاد توافق‌نامه گفت: این خوابگاه دانشجویی با زیربنای ۴۱۰ مترمربع در ۲ طبقه با  ۱۴ واحد برای استفاده دانشجویان متأهل ساخته می­ شود.
عزیز حبیبی با تجلیل از اقدام ارزشمند این نیکوکار ارجمند در احداث خوابگاه دانشجویی متاهلی، به ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین در ارتقای شاخص­‌های رفاهی، آموزشی و پژوهشی در دانشگاه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در دانشگاه محقق اردبیلی تاکنون اقدامی در خصوص احداث خوابگاه دانشجویی متاهلی صورت نگرفته بود و این نخستین باری است که این حرکت باشکوه و خداپسندانه به همت یکی از نیک اندیشان خیر استان و بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی صورت می‌گیرد.
حبیبی با بیان اینکه اسکان در خوابگاه‌­های دانشجویی بخشی از مشکلات معیشتی دانشجویان را حل می‌ کند، گفت: رسیدگی به وضعیت معیشتی دانشجویان در ارتقای کیفی مسائل آموزشی و پژوهشی دانشجویان مهم بوده و در این زمینه به کمک و مساعدت بیش از پیش خیرین نیاز است.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به افزایش تعداد دانشجویان متقاضی اسکان در داخل دانشگاه و کمبود شدید خوابگاه‌­های دانشجویی و دغدغه­‌های خانواده‌ ها و مسوولان برای اسکان دانشجویان در خوابگاه اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود خیرین ، دانشگاه محقق اردبیلی را به عنوان نماد آموزش عالی استان در ساخت خوابگاه‌ های دانشجویی یاری کنند.

مهندس قدرت حاج نوری که ساخت این خوابگاه را  برعهده گرفته نیز با ابراز خرسندی از تاسیس بنیاد حامیان دانشگاه و رویکرد دانشگاه در حرکت به سمت استفاده از ظرفیت خیرین در توسعه آموزش عالی استان گفت: وقف و انجام کارهای خیر در دانشگاه موجب می‌شود افراد بیشتری به این کار روی بیاورند که این امر به بهبود هرچه بیشتر شاخص‌­های آموزشی  و پژوهشی آموزش عالی کمکمی‌­کند.
وی هدف از ساخت خوابگاه متأهلی را ترویج سنت حسنه ازدواج و کاستن مشکل دانشجویان متأهل دانست و افزود: از جمله مشکلات عمده دانشجویان غیربومی، اسکان مناسب و تأمین خوابگاه است تا در محیطی آرام، مناسب و بدون دغدغه به کسب علم و دانش بپردازند.
 

برچسب‌ها دانشگاه محقق اردبیلی خیران دانشگاه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه محقق اردبیلی خیران دانشگاه ها دانشگاه محقق اردبیلی خیران دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر

دانشجویان و کارکنان فعال دانشگاه سیدنی استرالیا یک اردوگاه همبستگی با مردم غزه راه‌اندازی کردند که شامل تظاهرات دانشجویی، چادر زدن و سخنرانی پیرامون فلسطین در محوطه دانشگاه است.

به گزارش الجزیره، این اردوی دانشجویی با بنر‌های بزرگی حاوی نوشته‌های «فلسطین را آزاد کنید» و «از رودخانه تا دریا» مزین شده بود.

گفته می‌شود این اردو با سخنرانی یک فعال دانشجویی در مورد جنگ غزه آغاز شده و در آن دانشجویان از مدیریت دانشگاه درخواست کردند که هر گونه رابطه با اسرائیل را قطع کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که دانشجویان از چندین دانشگاه مختلف استرالیا در این اردوگاه حضور داشتند. 

این اردو در حالی در محوطه دانشگاه سیدنی برگزار شده که طی هفته گذشته، در آمریکا نیز اعتراضات دانشجویی پیرامون جنگ غزه افزایش یافته است. در حال حاضر تعدادی اردوگاه در دانشگاه کلمبیا، ییل و نیویورک برقرار است و پلیس برای دستگیری تظاهرکنندگان به محوطه چندین دانشگاه فراخوانده شده است.  خواسته دانشجویان در این تظاهرات برقراری آتش‌بس دائمی در غزه، پایان دادن به تامین نظامی رژیم صهیونیستی و قطع رابطه با شرکت‌هایی است که تسلیحات جنگ را تامین می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم