Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@01:02:39 GMT

پسر پدرکش اراکی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۶۸۵۹

حوادث رکنا: معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: جوانی که در یک درگیری خانوادگی در اراک پدر خود را به قتل رسانده و برادرش را مجروح کرده و متواری شده بود، دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ محمود خلجی در این باره اظهار داشت: ظهر روز گذشته گزارشی از وقوع یک درگیری خانوادگی در یکی از محله های شهر اراک، به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که فرزند یک خانواده که بنابر اعلام بستگانش دارای سابقه اعتیاد به ماده مخدر شیشه است، به علت برخی اختلافات خانوادگی با پدر و برادرش درگیر شده و هر دو را با ضربات چاقو مصدوم کرده و از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به فوت پدر خانواده بعد از انتقال به مرکز درمانی اضافه کرد: بعد از گذشت ساعتی از وقوع قتل در یک برنامه ریزی عملیاتی پلیسی، فرد قاتل در یکی از خیابان های شهر اراک شناسایی و دستگیر شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد:‌ در این خصوص پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه پلیس قتل قاتل اخبار حوادث پدر قتل اراک اختلاف خانوادگی متواری کام مرگ فیلم عکس مرد یک زن عروسی تهران بارداری خونین حادثه آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ خانم سمیعی در زمره بانوان برتر کارآفرین استان مرکزی است که ۱۲ سال قبل با دریافت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی کمیته امداد، کارگاه کوچک خیاطی خود را راه اندازی کرد.
این بانوی کارآفرین که دانش آموخته رشته طراحی دوخت است توانست با چرخ خیاطی که پدرش به او هدیه داد سرویس آشپزخانه تولید و با سرمایه حاصل از فروش هنر خود و تسهیلات کمیته امداد چرخ خیاطی خریداری و کارگاه کوچک راه اندازی کند.
سمیعی می‌گوید: با سود حاصل از فروش لباس‌های تولید شده در کارگاه و دریافت تسهیلات بیشتر از کمیته امداد، از کارگاه ۱۲ متری به کارگاه ۲۰۰ متری و از یک چرخ خیاطی به ۲۲ چرخ خیاطی رسیده است.
او تاکنون توانسته برای ۵۰ سرپرست خانوار شغل ایجاد کند و هر هفته تا ۱۲ هزار دست انواع تن پوش زنانه، مردانه و لباس مخصوص کودکان تولید و در بازار به فروش می‌رساند.
در چهار سال گذشته ۱۹ هزار مددجوی کمیته امداد با اعطای هزار میلیارد تومان تسهیلات توانمند شده‌اند.

دیگر خبرها

  • نبرد اراکی‌ها با سرخ‌پوشان پایتخت در جام حذفی
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول