Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:10:49 GMT

برف راه ارتباطی ۲۳ روستای سلسله را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۰۸۴۲۰

برف راه ارتباطی ۲۳ روستای سلسله را مسدود کرد

محسن ملکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این روستاها در دهستان قلایی قرار دارند و اکیپ های راهداری، برای بازگشایی راه ارتباطی آنها به منطقه اعزام شده اند.

وی با اشاره به بازبودن سایر مسیرهای اصلی و فرعی شهرستان، ادامه داد: کلیه جاده های روستایی شهرستان نیز باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی افزود: از نیمه های شب گذشته که بارش برف در شهرستان آغاز شده، اکیپ های راهداری شهرستان آماده باش بوده و به برف روبی راه های شهرستان مشغول هستند.

وی گفت: تلاش می شود تا ظهر امروز راه ارتباطی کلیه روستاهای منطقه قلایی نیز بازگشایی شوند.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان از رانندگان خواست برای تردد از جاده های شهرستان سلسله با توجه به لغزندگی جاده ها و معابر از زنجیر چرخ استفاده کنند و وسایل گرمایشی نیز بهمراه داشته باشند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری بارش برف سلسله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری بارش برف سلسله سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری بارش برف سلسله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۰۸۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا رضایی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سیلاب شب گذشته محورهای قاین، بیرجند، حوزه‌های روستای سیچ، دوست آباد به هیچ عنوان تردد امکان پذیر نیست.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: در این رابطه کمربندی حاجی آباد که یک طرفه بوده برای تردد باز شده و دو طرفه شده رانندگان با احتیاط تردد کنند.

رضایی با بیان اینکه تمامی محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه در پی وقوع سیلاب مسدود شد، یادآور شد: محور آهنگران به حاجی آباد، حاجی آباد به شاهرخت به سمت مرز یزدان و حاجی آباد به آبیز مسدود است.

وی افزود: محورهای قاین نیز به دلیل بارندگی شدید لغزنده است و از این جهت رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

کد خبر 6088280

دیگر خبرها

  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود