Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@16:59:42 GMT

اصلاح نقاط پرحادثه‌ در جاده های استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۰۰۵۶

به گزارش روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، علیرضا اختری با اشاره به اقدامات انجام شده برای رفع نقاط خطرسازدرمحورها بیان کرد: در شهرستان اراک در انتهای محدوده پلیس راه توره نصب حفاظ، ایمن‌سازی و آشکار‌سازی با 500 میلیون ریال اعتبار در تقاطع خنداب انجام گرفت که تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی پروژه حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نصب حفاظ، ایمن‌سازی و آشکارسازی در نقطه پرحادثه سمنگان با اعتبار 500 میلیون ریال و 40 درصد پیشرفت فیزیکی، گفت: در محوردلیجان-اصفهان در محدوده رباط ترک حفاظ و ایمن‌سازی و آشکار‌سازی با هزینه 300 میلیون ریال نصب شده است که تا کنون 70 درصد پیشرفت گزارش شده است. اختری ایمن‌سازی و آشکارسازی در انتهای محور ساوه-همدان در منطقه نوبران با 60 درصد، رفع نقطه پرحادثه‌ غرق‌آباد با ایمن‌سازی و آشکار‌سازی و 60 درصد پیشرفت فیزیکی و نصب حفاظ و ایمن‌سازی و آشکارسازی 300 میلیون ریال 40 درصد پیشرفت فیزیکی در محورساوه-تهران در محدوده نیروگاه را از دیگر اقدامات انجام شده جهت رفع نقاط پرحادثه‌ برشمرد. معاون راهداری استان مرکزی اضافه کرد: نصب حفاظ، ایمن‌سازی و آشکارسازی با اعتبار 400 میلیون ریال و 40 درصد پیشرفت فیزیکی کار در تقاطع آزادراه ساوه-همدان و نصب پل عابرپیاده و ایمن‌سازی و آشکار سازی با 2500 میلیون ریال اعتبار و 80 درصد پیشرفت در اراک-سلفچگان و انتهای محدوده کارچان نیز توسط راهداری استان مرکزی به انجام رسید.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، جلال علمدار در بازدید از طرح بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات طرح را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شده قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این طرح را به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود، افزود: این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از طرح آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این طرح شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

دیگر خبرها

  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور