Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت:  ما که در جریان نبودیم قرار است کالاها گران شود و یا بنزین افزایش قیمت داشته باشد، اما متأسفانه در شرایط کنونی کالاها در حال گران شدن است. ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(یکشنبه، 17 آذر) پارلمان با اشاره به حضور رئیس‌جمهور در نشست علنی امروز مجلس و تقدیم لایحه بودجه سال 99، در تذکری گفت: به نظر من بهتر بود که هیئت‌رئیسه مجلس اجازه می‌‌داد تا نمایندگان تذکرات خود را در جریان سخنرانی رئیس‌جمهور مطرح می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آقای روحانی در نشست امروز مطالبی را یک طرفه بیان کرد که ما اصلا باورمان نمی‌شود که چنین سخنانی علمیاتی شود، ما در گذشته هم سخنان عمل نشده‌ ایشان را دیده‌ایم، لذا عموما حرف‌هایی که از رئیس‌جمهور می‌شنویم را باور نمی‌کنیم مگر اینکه خلاف آن ثابت شود.

نگرانی مجلس از افزایش قیمت کالاهای اساسی/طرح نمایندگان برای افزایش سهمیه بنزیندرخواست مجلس خبرگان رهبری از سران قوا برای جلوگیری از گرانی کالاهای اساسیرئیس سازمان تعزیرات: آثار تشدید نظارت‌ها بر بازار قیمت‌ کالاهای اساسی مشهود است

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با اشاره به اجرای طرح افزایش قیمت بنزین، اظهار داشت: ما که در جریان نبودیم قرار است کالاها گران شود و یا بنزین افزایش قیمت داشته باشد، اما متأسفانه در شرایط کنونی کالاها در حال گران شدن است و هیچ کس کاری برای جلوگیری از این روند انجام نمی‌دهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه شرکت‌های دولتی از همه در گران کردن کالاها و خدمات سبقت گرفته‌اند و ما می‌بینیم که ملت در این رابطه خون دل می‌خورد؛ بنابراین باید این موارد پیگیری شود.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط قیمت بنزین حسینعلی حاجی‌ دلیگانی نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت بنزین حسینعلی حاجی دلیگانی نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس قیمت بنزین حسینعلی حاجی دلیگانی نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۰۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) ماشین‌های گران‌قیمت غرق در گل‌ولای سیل دبی!

منبع: کانال شبکه خبر

tags # سیل ، امارات سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • میان افزایش حقوق کارگران و قیمت کالاها، توازن برقرار شود
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • (تصاویر) ماشین‌های گران‌قیمت غرق در گل‌ولای سیل دبی!
  • حاجی دلیگانی: جلسه فوق‌العاده ارزی باید در صحن برگزار شود نه جداگانه
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است