Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان-رییس اداره ماشین آلات و تجهیزات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به سن بالای ناوگان این اداره کل گفت: ۴۷ دستگاه از ماشین آلات راهداری همدان فرسوده هستند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، آرش آزادی با بیان اینکه این فرسودگی، عملیات راهداری را با مشکل مواجه کرده است، اظهار کرد: هم اکنون میانگین سن ماشین آلات سنگین این اداره کل ۲۶ سال،  نیمه سنگین ۲۷ سال و سبک ۲۵ سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون ۴۱۰ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات، زیر نظر راهداری استان همدان وجود دارد که از این تعداد تنها ۳۶۳ دستگاه فعال و آماده به کار است.

آزادی ادامه داد: ۳۲ دستگاه از ماشین آلات این مجموعه نیز فرسوده و از رده خارج شده اند.

رییس اداره ماشین آلات و تجهیزات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در خصوص بازسازی ۱۸ دستگاه نیمه سنگین و سنگین این اداره کل ابرازکرد: ۸ دستگاه سنگین شامل بولدوزر، لودر و گریدر و ۱۰ دستگاه نیمه سنگین شامل کامیون، مایلر و کامیون بنز ۹۱۱ این اداره بازسازی شدند.

این مسئول همچنین از افزوده شدن ۲ دستگاه سواری در سال جاری خبر داد و تأکید کرد: برای نگهداری و بازسازی این ماشین آلات سالیانه بیش از ۶۰ میلیارد ریال نیاز است.

آزادی اضافه کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود به نظر می رسد جایگزین کردن این ماشین آلات از نظر هزینه و بهره وری همکاران از مهمترین موضوعاتی است که باید به آن توجه شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ماشین آلات راهداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای استان همدان

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: اکیپ راهداری از هم اکنون مشغول آماده سازی و ارتقاء ایمنی راه‌های استان همدان برای سفرهای تابستانی و اربعین حسینی هستند که در همین راستا رفع ۲۱ نقطه پر خطر و حادثه خیز با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در حال رفع خطر و اصلاح نقاط حادثه خیز می‌باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: امسال برای اولین بار یک دستگاه خط کشی جدید خریداری شد که در مجموع ۲ اکیپ خط کشی امانی در راههای استان فعال می شوند تا عملیات خط کشی و احیای خط محورهای همدان تسریع شود.

مهرداد آهکی اظهار داشت: در راستای رفع نقاط پرتصادف هم اکنون ۳ اکیپ امانی و پیمانی مشغول نصب نیوجرسی در محورهای: نهاوند - فیروزان، ملایر - اراک و تویسرکان - خیرآباد هستند و بزودی اجرای عملیات نصب نیوجرسی در محورهای پرتصادف مشخص شده نیز آغاز خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در پایان گفت: از جمله اکیپ های فعال در سطح راههای استان همدان شامل، اکیپ های: نصب و تعمیر تابلو و علائم، نصب و تعمیر گادرریل، شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی، بهسازی و روکش آسفالت، درزگیری، چاله گیری و لکه گیری، تعمیر و ساخت ابنیه فنی، احداث و تکمیل زیرگذر، آزاد سازی حریم، گشت های راهداری، رنگ آمیزی سرعتکاه و تقاطع ها، نصب و تعمیر چراغ های چشمک زن، شیار لرزاننده، و اکیپ های تعریض راه و پل می‌باشند.

انتهای خبر/

کد خبر: 1229217 برچسب‌ها دانشگاه آزاد همدان همدان ایسکانیوز وضعیت راه ها وزارت راه و شهر سازی

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای استان همدان
  • بهسازی خط آهن افغانستان بدون ماشین‌آلات مکانیزه راه‌آهن ایران ممکن نیست
  • ۴۰هزار کیلومتر راه آسفالته کشور خرابی سنگین دارد
  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • ماشین آلات دهیاری‌های استان بوشهر به ردیاب مجهز می شوند
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز