Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@03:18:39 GMT

خانه های 10 میلیون تومانی در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۳۶۷۹

خانه های 10 میلیون تومانی در مشهد

مدیر عامل موسسه خیریه مسکن سازان اهل بیت(ع) گفت: واحد های مسکونی موسسه خیریه با 40 درصد از قیمت واقعی خود در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرند و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی می‌توانند با 10 میلیون تومان صاحب خانه ای با یک اتاق بشوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مجتبی قدسی روحانی در این خصوص اظهار کرد: موسسه خیریه مسکن سازان اهل بیت(ع) برای افراد نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی مسکن های ارزان قیمت را بنا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این خانه ها با 40 درصد از قیمت واقعی خود در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرند و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی می‌توانند با 10 میلیون تومان صاحب خانه ای با یک اتاق بشوند.

مدیر عامل موسسه خیریه مسکن سازان اهل بیت(ع) بیان کرد: این مبلغ به دلیل این است که کمیته امداد 30 میلیون تومان وام بلاعوض و 30 میلیون تومان وام با اقساط بالا به افراد مشمول می‌دهد.

روحانی اضافه کرد: ما بنا داریم 15 پروژه خانه های مسکونی را احداث کنیم. اولین آن در سال 95 با 132 واحد مسکونی بنا شد و دومین پروژه با 200 واحد مسکونی با درمانگاه، کتابخانه و زمین ورزشی در حاشیه بلوار پنجتن احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: پروژه دوم در صورتی که مشکلات مالی موسسه حل شود، تا عید سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل موسسه خیریه مسکن سازان اهل بیت(ع) در خصوص نمایشگاه نیز عنوان کرد: این نمایشگاه بسیار خوب برگزار شد و توانستیم موسسه را به خوبی به مسئولین استانی و کشوری معرفی کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اهل بیت فرصت های سرمایه گذاری کمیته امداد امام خمینی مسکن مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۳۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴ هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۱۴۳ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا شد. 

وی افزود: از این میزان ۱۲۱ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و ۲۲ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مردم در قالب صدقات، نذورات، زکات تامین شده است.

 مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج‌های جوان شامل پنج قلم کالای  اساسی‌ همچون یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جارو برقی بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توانمندسازی ۳۰ هزار دختر تحت حمایت کمیته امداد
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • دانشگاه فردوسی مشهد رتبه چهارم تولیدات علمی در فناوریهای سبز را به دست آورد
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی