Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد-سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند» با حضور همراه اول در بخش نمایشگاهی و نشست‌های تخصصی آن برگزار می شود.

به گزارش امتداد به نقل از  اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند» با همت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران از فردا(دوشنبه ۱۸ آذر) به مدت دو روز آغاز به کار کرده و معاون علمی و فناوری رییس جمهور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و شهردار تهران مهمانان ویژه افتتاحیه این رویداد خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران نیز در این رویداد که با حضور جمعی از متخصصان شهر هوشمند، وزرا و مدیران ارشد دولت و شهرداران تعدادی از کلانشهرهای دنیا، مدیران ارشد شهرداری ها، اعضای شورا‌های اسلامی شهرها همراه است و موضوع استراتژیک «شهر هوشمند» را در دستور کار خود قرار داده است، مشارکت خواهد داشت.
اپراتور اول با هدف ارایه طرح ها و پروژه های هوشمندسازی و گسترش ارتباطات تجاری با سازمان های مرتبط در نمایشگاه جانبی این مراسم حضور داشته و پذیرای بازدیدکنندگان است.
هم زمان با برگزاری این همایش که بر «نقش داده ها در توسعه و مدیریت شهرهای هوشمند» تأکید خواهد داشت، نشست های تخصصی داخلی و بین المللی با حضور فعالان و بازیگران اصلی شهر هوشمند و کارگاه های ارائه محصول و معرفی خدمات در زمینه مدیریت شهری نیز برپا می شود که مرتضی طاهری بخش، معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول در نشستی تخصصی به بررسی موضوع «عدم قطعیت های توسعه نسل پنجم ارتباطات در شهرهای هوشمند» خواهد پرداخت.
همچنین در حاشیه این رویداد نمایشگاهی بزرگ در فضایی بالغ بر ۱۵۰۰ متر مربع، با حضور شرکت های بزرگ تخصصی و سازمان هایی که در موضوعات مرتبط با شهر هوشمند خدمات و محصولی برای عرضه دارند، برگزار خواهد شد.
نشست تخصصی «عدم قطعیت های توسعه نسل پنجم ارتباطات در شهرهای هوشمند» روز سه شنبه ۱۹ آذر از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ در سالن سعدی سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران با حضور حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار می شود.

 

true برچسب ها : امتداد نیوز , حسین فلاح جوشقانی , همایش- شهر هوشمند- شهرداری تهران- برج میلاد- همراه اول- true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران

مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی با ۲۲ عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد داشت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، تازه‌ترین اثر تهیه شده توسط مرکز گسترش با عنوان «همبستگی علم و هنر در سینمای مستند» اثر احمد ضابطی جهرمی که در هفدهمین جشنواره «سینماحقیقت» رونمایی شد، در نمایشگاه کتاب امسال، عرضه می‌شود. استاد ضابطی جهرمی روز جمعه 21 اردیبهشت ماه، از ساعت 16 تا 18 در غرفه مرکز در نمایشگاه حضور خواهد داشت.

کتاب‌های «هنر دقت (کلام و تصویر در مردم نگاری)» مایکل اوپیتس و احمد الستی و ترجمه محمد همتی، «صدای آینه‌ها» گفتگوی معصومه کیانی با منوچهر طیاب، خسرو سینمایی و محمدرضا اصلانی، «دوربین شخصی سینمای ذهنی و فیلم جستار» لائورا راسکارلی و ترجمه محمدرضا فرزاد و «پژوهش سینمایی (کشف سوالی درباره جهان و پرسشی درباره شکل برای فیلم مستند)» محمد تهامی‌نژاد از جمله عناوینی هستند که در غرفه مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی عرضه خواهند شد.

تعدادی از آثار منتشر شده مرکز در یک سال گذشته در سایت فیدیبو عرضه شده و قابل دسترسی است. علاقه‌مندان به مطالعه آثار مربوط به سینمای مستند، در ایام برگزاری جشنواره هم می‌توانند 15 کتاب‌ از جمله «دگرخوانی سینمای مستند» اثر محمدرضا اصلانی را از فیدیبو تهیه کنند.

سی‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 19 تا 29 اردیبهشت 1403 در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور همراه اول در نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس ۲۰۲۴
  • اعلام جزییات حضور کانون پرورش فکری در نمایشگاه کتاب تهران
  • حضور جهاد دانشگاهی در بخش‌های عمومی و دانشگاهی نمایشگاه کتاب
  • حضور همراه اول در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس 2024
  • حضور مرکز گسترش با ۲۲ کتاب در نمایشگاه کتاب تهران
  • ارزیابی گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود
  • اعلام ویژه برنامه‌های دهه کرامت در سومین حرم اهل‌ بیت(ع)
  • جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تشریح شد