Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@15:19:15 GMT

پیگیر مناسب سازی پیاده راه‌ها هستیم

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۱۷۲۸۵

پیگیر مناسب سازی پیاده راه‌ها هستیم

خبرگزاری میزان- عضو شورای شهر تهران در فضای مجازی پستی به این شرح منتشر کرد: در پی آن هستیم مناسب‌سازی معابر را به صورت کامل محقق و الگوسازی کنیم. تاریخ انتشار: 17:45 - 17 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۰۸۵

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، محمد سالاری، عضو شورای شهر تهران در فضای مجازی پستی به این شرح را منتشر کرد:
«در پی آن هستیم مناسب‌سازی معابر را به صورت کامل محقق و الگوسازی کنیم و می‌توانیم در فرآیند صدور پروانه، مالک را ملزم به مناسب سازی پیاده راه‌ها کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بیشتر بخوانید:  تردد معلولین در ۹۰ معبر شمال تهران مناسب سازی شد


انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مناسب سازی معابر محمد سالاری مناسب سازی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۱۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار  فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطلب درباره نیکا شاکرمی

به گزارش صدای ایران از ایرنا از قوه قضاییه، دادستانی عمومی و انقلاب تهران به واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، علیه تعدادی از خبرنگار‌ها و فعالان رسانه‌ای اعلام جرم کرد.

دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

روز گذشته در حالی سایت bbc جهانی گزارشی جعلی و نادرست و پر اشتباه در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی منتشر کرد که پیشتر به این پرونده رسیدگی دقیق قضایی صورت گرفته و نتایج بررسی‌ها نیز به طور رسمی در رسانه‌ها اعلام شد.

 یکی از افرادی که دستمایه رسانه‌های معاند برای شعله ور کردن اغتشاشات در روز‌های اولیه پس از فوت مهسا امینی و شکل‌گیری تجمعات خیابانی بود، دختری ۱۷ ساله که چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ جسد وی را ساکنان ساختمانی در چهارراه امیر اکرم پیدا کردند. رسانه‌های معاند و بیگانه مدعی شدند که او از کشته‌شدگان تجمعات در تهران بوده است. ادعایی که اگر چه توسط پزشکی قانونی و نهاد‌های رسمی تکذیب شد؛ اما این دختر که «نیکا شاکرمی» نام داشت، سوژه‌ای برای پروژه کشته‌سازی بود.

به محض پیدا شدن جسد وی در دادسرای جرایم جنایی پرونده قضایی تشکیل شد و قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی استان تهران درباره پرونده نیکا شاکرمی توضیحاتی ارائه کرد که جزئیات بیشتر را می‌توانید اینجا بخوانید.

پس از آن، قوه قضاییه چهارم آبان ماه ۱۴۰۱ گزارش کاملی از روند پرونده نیکا شاکرمی را همراه با مستندات منتشر کرد. در این گزارش پیام نیکا شاکرمی ساعتی قبل از پیدا شدن جسم بی‌جانش توسط اهالی محله‌ای در تهران، به مادرش منتشر شد که نوشته بود: «تقصیر هیچکس نبود!»


دیگر خبرها

  • دختربچه تازه عروس برای تبلیغ آرایشگاه زنانه ! + ویدئو
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • احضار  فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطلب درباره نیکا شاکرمی
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه دراینستاگرام
  • پشت‌پرده عکس‌ جعلی ترانه علیدوستی و پدرش
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • اخبار جعلی از سر و کول هنرمندان بالا می‌رود
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی